Jetset Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Hei:) Dere er sikkert kjent i Trondheim. Finnes det en plass man kan stå å vaske og polere bil innendørs? Av selvvask vet jeg bare om statoil tunga etc. Kunne stått inne i hallen på shell bilbyen, men der har de ikke selvvask utenfor. Bilen skal shines i romjula tenkte jeg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Du har K2000, som ligger i samme komplekset som NAV og Tess på Sluppen. Du kjører forbi dørene til NAV og ned en bakke på 20m og da ser du innkjøringen til høyre. Vet ikke om man får polere der, men vaskeplassene er gode. http://www.gulesider.no/kart/#lat%3D703 ... b%3Dyellow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Hei:)Dere er sikkert kjent i Trondheim. Finnes det en plass man kan stå å vaske og polere bil innendørs? Av selvvask vet jeg bare om statoil tunga etc. Kunne stått inne i hallen på shell bilbyen, men der har de ikke selvvask utenfor. Bilen skal shines i romjula tenkte jeg:) tiller, i samma bygg som snap drive Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetset Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Flott skal sjekke de to:) Trenger å kunne vaske, claye, vaske og waxe så må ha mer enn 15min for å si det sånn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Da tror jeg kanskje Quick er et bedre alternativ enn K2000. Det er i hvertfall ofte bra med folk som vil inn å vaske der, så du får sikkert stå mer i fred ute på Tiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rostad Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Du har Ren bil på heimdal. 3 selvask haller med plass til 6 biler. åpent 24/7. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 på Ren bil får du ikke vaske med annet enn fastmontert utstyr, og ingen reperasjoner og velikehold, så tviler de kommer til å godta om man skal stå inn der å polere.. Når det gjelder vask vil jeg anbefale selvvasken på Shell elgeseter (ved samfundet) .. der har de myyyyyye bedre såpe og avfetting enn det er på ren bil + at man får dobbelt så lang tid for pengene! Vasker med avfetting,såpe og vann lett for 40-50 kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Da tror jeg kanskje Quick er et bedre alternativ enn K2000. Det er i hvertfall ofte bra med folk som vil inn å vaske der, så du får sikkert stå mer i fred ute på Tiller. Er ganske stor pågang på tiller også. Tror nok k2000 er det beste alternativet for de som vil vaske for hånd. Poleringen har du nok ikke muligheter til å ta i noen vaskehall. Tviler på at det vil bli helt optimalt heller pga. den høye luftfuktigheten. Jeg hadde ihvertfall blitt forbanna om jeg hadde måtte stått i kø pga. en eller annen hadde stått 1 time i vaskehallen og polert bilen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetset Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Det er poenget mitt:) At jeg skulle hatt en hall ala den på shell bilbyen, men med selvvask i nærheten så jeg kan spyle bilen før og etter claying. Tror heller ikke jeg kan stå flere timer i en vaskehall, selv om det sikkert er rimelig rolig i romjula:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Desember 22, 2009 Share Skrevet Desember 22, 2009 Da tror jeg kanskje Quick er et bedre alternativ enn K2000. Det er i hvertfall ofte bra med folk som vil inn å vaske der, så du får sikkert stå mer i fred ute på Tiller. Er ganske stor pågang på tiller også. Tror nok k2000 er det beste alternativet for de som vil vaske for hånd. Poleringen har du nok ikke muligheter til å ta i noen vaskehall. Tviler på at det vil bli helt optimalt heller pga. den høye luftfuktigheten. Jeg hadde ihvertfall blitt forbanna om jeg hadde måtte stått i kø pga. en eller annen hadde stått 1 time i vaskehallen og polert bilen sin. Er ikke så voldsomt mye folk på quick vasken nei, mest i arbeidstiden det vaskes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Det er poenget mitt:) At jeg skulle hatt en hall ala den på shell bilbyen, men med selvvask i nærheten så jeg kan spyle bilen før og etter claying. Tror heller ikke jeg kan stå flere timer i en vaskehall, selv om det sikkert er rimelig rolig i romjula:) Har faktisk hørt rykter om en kar som lakkerte bilen sin i selvvasken på snap drive tiller på julaften kobla kompressor inn på strømmen til porten og sprøyta ivei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 23, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2009 Det er poenget mitt:) At jeg skulle hatt en hall ala den på shell bilbyen, men med selvvask i nærheten så jeg kan spyle bilen før og etter claying. Tror heller ikke jeg kan stå flere timer i en vaskehall, selv om det sikkert er rimelig rolig i romjula:) Har faktisk hørt rykter om en kar som lakkerte bilen sin i selvvasken på snap drive tiller på julaften kobla kompressor inn på strømmen til porten og sprøyta ivei Hehe, ja det er mange dyr i arken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Det er poenget mitt:) At jeg skulle hatt en hall ala den på shell bilbyen, men med selvvask i nærheten så jeg kan spyle bilen før og etter claying. Tror heller ikke jeg kan stå flere timer i en vaskehall, selv om det sikkert er rimelig rolig i romjula:) Har faktisk hørt rykter om en kar som lakkerte bilen sin i selvvasken på snap drive tiller på julaften kobla kompressor inn på strømmen til porten og sprøyta ivei Hehe, ja det er mange dyr i arken... jepp, men heldigvis kun 2 av hver Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Noen ganger er det også for mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jetset Skrevet Desember 23, 2009 Share Skrevet Desember 23, 2009 Noen ganger er det også for mye... Hehe! Slapp av folkens, det var ikke denne karen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå