T.R.Melum Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Ja, det ble et fint treff idag. Godt å være innendørs i "varmen". Skal få lagt inn bildene fra treffet og Go Carten iløpet av kvelden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Her er et knippe bilder. vanskelige lysforhold, så bildekvaliteten ble deretter. Får vel ta met stativet neste gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Hvem vant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Så det var du som sto å tok bilder ja Trodde jeg ble tatt i fotoboks hver gang jeg passerte depo jeg Var morsomt det der Må gjentas Hvem som vant skal ikke jeg svare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 He-he Fikk du premien da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 He-he Fikk du premien da? Jeg ga den til Vegar som ble nr2. Synes han som hadde kjørt helt fra Namsos fortjente den mest. Så synes jeg det blir teit at jeg som hadde arrangert gokarten stakk av med premien. Var en fin premie da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Synd jeg ikke fikk tatt bilder av premieutdelingen! Hva var premien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Fint Mexos Kan få deg en ny til meg,tror jeg har hvite,sorte og røde igjen. Litt tykkere bånd på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 Var det mange biler i dag? Skikkelig bitter å jobbe overtid denne helga. Ble faktisk 23 timer 100% på to dager, synd alt går bort i skatt! Skel1ton: Mina snakker om å ta nøkkel-båndet av meg, så kanskje du har ett til liggende? Da håper vi på kjempe oppmøte om 14 dager (20.01.2008). Synes vi skal arrangere konnkuranse om fineste biler i flere klasser til sommeren når sommerfelgene er på og bilen er nypolert! Klasser som fineste styling, peneste original, beste oldtimer, feiteste felger etc. Mest for morro skyld. Ordner noe stemme-system med noen små-premier og slikt. Mest for å gjøre noe ut av treffene! Noen som synes dette er en grei ide'? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 ESveen: Dette høres über-knall ut! Idag hadde kanskje prisen for største bulk hatt et par fine kandidater! hehe..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Var en som gjorde seg fortjent til årets krash historie og idag Synd jeg ikke fikk tatt med bilen min idag. Men får vel møte opp på et treff på våren med sommerfelger osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Da var jeg hjemme etter en lang dag ;p glad vi tok turen, skikkelig morro Premien henger i speilet, fin den Og takk til mexos som var sjåfør til oss, ellers hadde vi blitt igjen på tiller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Bare hyggelig Må si mora di var sporty som ble med på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Kanskje tatt et stortreff til sommeren? En hel kveld med noe greier? Gutta mine kosa seg i E30, fikk bli med på bilde etterpå: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Hehe, joa Målte forresten forbruket mitt til 0,87 i dag, både by- og langkjøring men mest langkjøring.. Forresten sinnsykt god bil på langkjøring.. har jo egentlig ingen og sammenligne med da men og syns den sparker fra godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå