EirikL Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Der var vi oppe og gå igjen. Satser på bra oppmøte i dag, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Fornøyd med oppmøte i dag jeg. Hyggelig treff! Kaldt var det også ! :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Helt enig i det. Godt oppmøte, hyggelig prat og nokså kjølig etterhvert God start på et nytt treffår. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Mange biler som dukka opp eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Det var vel 8-9 biler, hvis jeg ikke tar helt feil. Ikke så verst til å være et vintertreff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 9 stk var vi bare 3 og 5 serie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Vi må prøve å rekruttere noen andre modeller fremover. Jeg vet de finnes Jeg tror den 320'en din kan bli meget bra etterhvert, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vanilla_ninja Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Overmodig som jeg var, satset jeg på at oppmøte klokka to ikke skulle være noe problem. Så feil kan man ta... Det var heldigvis noen forfrosne fyrer igjen inne i parkeringshuset da jeg kom dit, så helt fånyttes var det ikke å ta turen. Hva med å flytte seg inn i parkeringshuset til Lade Arena igjen neste gang? Det er liksom litt bedre atmosfære der nede... LJ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Jeg stemmer for det. Vi kan diskutere neste utetreff på årsmøtet, om folk skal dit : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Jeg stemmer for det. Vi kan diskutere neste utetreff på årsmøtet, om folk skal dit : ) Årsmøtet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Vi må prøve å rekruttere noen andre modeller fremover. Jeg vet de finnes Jeg tror den 320'en din kan bli meget bra etterhvert, forresten. ja, håper den blir bra til sommeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 24, 2010 Share Skrevet Januar 24, 2010 Hvis det er kaldt neste gang vi har treff, er jeg enig med dem som foreslår Lade Arena som treffsted. Det er mye triveligere å slippe å fryse beina av seg når vi står og prater skit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Måtte desverre melde avkall i går. Hadde vært noen gaudere innom bilen og røsket av bakspoileren og dermed også ødelagt bagasjelokket. Så jeg brukte tiden til å finne drittsekkene. Det er bare så unødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Sånne idioter skulle hatt fingrene ramponert med hammer! Frustrerende å finne bilen herpet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 25, 2010 Share Skrevet Januar 25, 2010 Jeg stemmer for det. Vi kan diskutere neste utetreff på årsmøtet, om folk skal dit : ) Årsmøtet?? Er årsmøte i Bmwccn avd. trøndelag. Dette er såvidt jeg vet et arrangement kun for klubbmedlemmer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå