Armanic Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Herligt stemningsbilde Jon Gleder meg enda mere til sommeren nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Skal bli godt med vår ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Skal bli godt med vår ja He-he, skal bli godt med bimmere som er forberedt på sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Desverre har jeg vært opptatt med mekkelokale,og oppstart der, så alt annet har blitt lagt til sides.Men er straks BMWCCN-medlem og gleder meg til treff Tar du på deg skruoppdrag nå eller ettersom du har eget lokalet? Du nevnte noe om det tidligere når du var oppom Heimdal å så på e30 cab,en min for han fra Namsos ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 8, 2010 Share Skrevet Februar 8, 2010 Desverre har jeg vært opptatt med mekkelokale,og oppstart der, så alt annet har blitt lagt til sides.Men er straks BMWCCN-medlem og gleder meg til treff Tar du på deg skruoppdrag nå eller ettersom du har eget lokalet? Du nevnte noe om det tidligere når du var oppom Heimdal å så på e30 cab,en min for han fra Namsos ihvertfall Spørs hva det er, men kan ordne mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 9, 2010 Share Skrevet Februar 9, 2010 Photoshoot i sommer da Mathias? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Ja, blir nok det Jonas :- ) Skylder deg en ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Ja, blir nok det Jonas :- ) Skylder deg en ^^ Du skylder meg egentlig ingenting da men, hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Februar 10, 2010 Share Skrevet Februar 10, 2010 Jeg har lovet deg det :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 11, 2010 Share Skrevet Februar 11, 2010 Hvordan ligger det an for å sette en tid og sted for vårmønstring? Begynner å glede meg til sommer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Hehe, ser frem til jevne plussgrader på målestokken og føre for sommerbilen, og selvsagt årets første banetreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Hehe, ser frem til jevne plussgrader på målestokken og føre for sommerbilen, og selvsagt årets første banetreff Noen oppgraderinger eller forandringer på noen av E28,ene dine da Stian? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Vel, har blitt en del på 518d en (XD), en god del av detaljene er fortsatt i utviklingsstadiet, andre er ferdige, blir aldri ferdig den bilen . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Februar 15, 2010 Share Skrevet Februar 15, 2010 Husk gutta, vi må ikke spore av igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet Februar 18, 2010 Share Skrevet Februar 18, 2010 Noen som vet om det blir arrangert BMWCNN treff på Frøya i år? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå