EzzY Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Hørtes spennende ut ketil Hvor finner man mer info om treffet og overnattingsmuligheter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Her er det info om treffet. Så har jeg lagt ut en link til Camping litt nedover på siden viewtopic.php?f=9&t=145807 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 2, 2010 Share Skrevet Mars 2, 2010 Kjører snart opp på Bowling1. Håper å se noen nye fjes ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 Er det interesse for å kjøre til Levanger og treffet til bygdefolket førstkommende søndag? Kunne vært morsomt å kjøre dit for en gangs skyld. De har jo vært på besøk hos oss flere ganger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Mars 10, 2010 Share Skrevet Mars 10, 2010 EirikL! Kan godt være med på den jeg :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Godt mulig at jeg blir med til Levanger en tur Spørs en del på været da såklart. Når blir det avreise isåfall? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Hvis treffet starter klokken 13, er det nok best å samles på ikea og kjøre derfra litt før klokka 12. Det går vel fort en time opp til Levanger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Mars 11, 2010 Share Skrevet Mars 11, 2010 Holder godt om man ikke treffer på sinker vil jeg tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Og der ble jeg (u)heldigvis hindret i å kjøre til Levanger i morgen. Det kommer en kar og ser på bilen i morgen og han hørtes ganske interessert ut. Så nå krysser jeg fingrene og satser på at jeg blir kvitt ix'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Er det noen andre som skal ivei for det da? Evt info på hvor treffet er iallefall? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 13, 2010 Share Skrevet Mars 13, 2010 Her er ett kart over parkeringskjelleren det er snakk om å ha treffet i http://kart.gulesider.no/m/pJIUN (kart) http://kart.gulesider.no/m/pJI5n (flyfoto) Som du ser på flyfotoet er ikke veien inn til parkeringskjelleren merket av på kartet. Men den er der på flyfotoet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Mars 14, 2010 Share Skrevet Mars 14, 2010 Blir nok ikke tur på meg uansett. Akkurat kommet hjem etter lystig lag og finner senga. Får ta det en annen gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 På tide med nytt treff snart gutter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Er gokart på tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet April 4, 2010 Share Skrevet April 4, 2010 Mer info på gocart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå