Sir Hofstad Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Skal ikke ha deg B25 innsug da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 joo, har du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Tror ikke jeg skal selge ennå, men skulle vel være mulig å finne et. Går an å sjekke litt rundt så finner du et, og får en motor som fungerer ennå bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 er det b25 da? funker kanskje med b20 og, vetke jeg.. Mye som må gjøres for at det skal passe da? noen her som har gjort det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssfuzer Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 var et knall treff ja. startet veldig bra med at kompisen min låste inn bilnøklene sine, fikk full oppvisning av falck om hvordan man kan komme seg inn å få opp låsen:P mye fine biler var det oxo. var ikke langt i fra 20 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løvseth 87 Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Ja de var ett bra treff!! sovna ikke av heller hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 Er det noe denne helga? Edit: Har flytta til trondheim, så hadde jo vært artig å se på folkets bimmere.. Min er jo ikke akkurat så mye å se på nå, håper den blir litt mer spennende til sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Galskap Skrevet Januar 12, 2008 Share Skrevet Januar 12, 2008 noen som har en m50 delemotor stående? trenger sårt mutre og og pinnbolter til eksosmanifoild... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Er det noe denne helga?Edit: Har flytta til trondheim, så hadde jo vært artig å se på folkets bimmere.. Min er jo ikke akkurat så mye å se på nå, håper den blir litt mer spennende til sommeren. Blir vel neste helg igjen. Planen er, som jeg har skjønnt det, å ha treff annenhver helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 heihei! Neste treff er søndag 20/01-2008 klokken 13.00 i parkeringskjelleren under Stormsentret på Tiller. Kommer vi over 20 biler denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 Hva med å få til et treff sammen med avdeling Nord-trøndelag?? Vært morro det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2008 har snakka med johnny om dette. kunne møttes på "halveien" Stjørdalen eller Levanger eller noe slikt. Men trur vi venter til sommeren, kanskje nord-trønderne har fått samlet opp litt folk til da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Januar 13, 2008 Share Skrevet Januar 13, 2008 et trøndelag treff hadde vært morro ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssfuzer Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 må få til et "stor treff" ja skal beggyne å shoppe litt plastik jeg nå, tatt ut feriepengen på forskudd så da blir vell jeg ferdig til våren med hellakkering av bil og tilpassing av styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Januar 14, 2008 Share Skrevet Januar 14, 2008 Har også vært morro å tatt en liten felles kjøretur på slutten av hvert treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå