bmwkizn Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Ja var planen det Når tenkte dere å møtes da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Tja, ikke tenkt noe mer enn det vi har skrevet her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Jeg skulle jo få bilen min i går kveld, da den står på verksted.. Nå har han låst av hele sjappa og slått av Tlf.. Allerede gått 1 uke over deadline nå. Men er med på en sammenkomst hvis jeg får overlevert bilen i løpet av formiddagen eller litt senere:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Da har jeg bilen Blir det noe treff, og evt. når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Jeg lurer på det samme Skal uansett stikke å vaske av bilen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Hehe, det er bra! Skulle vaska min litt selv :b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Jeg stikker nedover om ca en halvtime. Er å finne på Esso. Ser ut som Stoppie_master ikke er helt på nett idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Den er grei! Drar vel ut etter hvert jeg også =) Nei, virker ikke slik ^^ Vi får legge igjen mob.nr her på forumet, slik at han kan kontakte oss når han er på^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Tror han har nr,et mitt etter vi var på treffet i Åndsalsnes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 16, 2010 Share Skrevet Oktober 16, 2010 Ble noen runder i dag da Noen andre BMW'er var det jo også å se, men vet ikke om de er her inne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 17, 2010 Share Skrevet Oktober 17, 2010 Hehe, var faktisk en del BMW'er ute i går Men tror ikke noen av dem er her inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 1, 2010 Share Skrevet November 1, 2010 Gokartcupen til Bmw CCN starter imorgen 19.00 på Bowling1 lekeland & Gokart Møt opp folkens, dette er moro http://www.facebook.com/event.php?eid=1 ... 68&index=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet November 3, 2010 Share Skrevet November 3, 2010 Har forståelse for at det ble noe kort varsel på gokartrunden så vi utsatte den en uke. Ny dato er 9.11. klokken 20.00 på Bowling1 Lekeland & Gokart. http://www.facebook.com/event.php?eid=1 ... 7429651473 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Ingen her som vet om en ledig verkstedplass, garasje e.l i trondheimsområdet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 20, 2010 Share Skrevet Desember 20, 2010 Hør med gammelnaboen din i Vestlia. Han kan sikkert sette deg i kontakt med de folkene han leier hos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå