///christian Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Blir det noe treff i nærmeste framtid eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 15, 2011 Share Skrevet Januar 15, 2011 Blir det noe treff i nærmeste framtid eller? +1 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Jeg er med på treff jeg ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Skulle gjerne blitt med, men har ingen bmw å dra med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 16, 2011 Share Skrevet Januar 16, 2011 Hmm.. Noen som har forslag til dato, plass osv? Gira som aldri før jeg. Men må få på m-tech2'en før jeg drar noen plass tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Hvem kunne vært gira på treff da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Hvem kunne vært gira på treff da ? Er med jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Januar 24, 2011 Share Skrevet Januar 24, 2011 Hvem kunne vært gira på treff da ? Har du kjøpt deg E61? Det har gått meg hus forbi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 hehe Ja det har jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Er med på den jeg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Noen som har forslag til plass vi kan møtes da? og dato ? og vi burde nå bli en 10-12 stk for at det skal bli hyggelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Hva med søndag 13.februar på city syd? Så kan vi gå over til mcdonalds å spise litt å skryte å lyve litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Hva med søndag 13.februar på city syd? Så kan vi gå over til mcdonalds å spise litt å skryte å lyve litt. Fint forslag det da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Januar 27, 2011 Share Skrevet Januar 27, 2011 Søndag 13 februar, i parkeringshuset ved den rema butikken ved rundkjøringen? Der står vi under tak (ønsker helst å ha treff på en dag hvor det er frost, for da går det faktisk ant å dukke opp i ren og pen bil!...kjedelig å titte rundt på biler som er fullspruta med salt og gufs!!) Og JA vi kan såklart avslutte skrønehistoriene og skrytingen på mcdonalds ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Januar 28, 2011 Share Skrevet Januar 28, 2011 Hvilket tidspunkt er det isåfall snakk om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå