Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jaja gutter og jenter(?) da ser det ut som vi får fint vær på søndag, det vil si, MINUS grader..noe som igjen betyr at bilen kan vaskes f.eks kvelden før og den er ikke full av slaps og salt når vi møtes på tiller torger :) vel møtt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg et meget stort problem... Bilen min er solgt, kjøper kom med flyet i dag kl 12:15 og la pengene i hånda på meg. Han flirte godt når jeg fortalte han at jeg skulle på treff på søndag ;)

WTF??!!! Hva har du gjort??!! Du BØR skaffe en ny Bimmer innen Søndag ;):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg et meget stort problem... Bilen min er solgt, kjøper kom med flyet i dag kl 12:15 og la pengene i hånda på meg. Han flirte godt når jeg fortalte han at jeg skulle på treff på søndag ;)

haha du vart litt eid der vist du tenke dæ om^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi endelig et treff igjenn :D

Får vel komme en tur i E32n, det er vel en modell som ikke har vært med på disse treffene før så vidt jeg kan huske :)

BTW Gratulerer med fin E28 ESveen :)

Beklager, men det har kommet 750i E32 med røde skilter samt BMWkizn hadde en nede på Ladejarlen om jeg ikke tar feil. Lenge siden du har skaffet deg 7 serie?

Ja, E28 er en drømmebil (merkelig nok) synd det kun er 518i, men nostalgien er der :D

Jeg og en kompis kom en gang for sent vel og merke, til et treff på rema1000 v/ City Syd i E32 750ial. Altså den lange utgaven. Var vel bare tre biler igjen da vi kom. Det var vel kanskje 1.5 til 2 år siden? Tidlig vår mener jeg. Usikker på hvem det var som sto igjen, men mulig noen husker det?

EDIT: Klarte å skrive E32 759ial xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok jeg må melde avbud denne gangen. Bilen står fortsatt på bukker da det er travelt for sveiseren for tiden, så eksosen er ikke ferdig enda. Blir litt voldsomt å kjøre med 30cm eksos på treff :P Men satser på å stille på neste treff igjen. Plana er å sveise ferdig på mandag/tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...