ESveen Skrevet Februar 13, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 13, 2011 Da er det -17 grader ute! Blir ett kort treff, men morro å møtes uansett da. Skal videre på morsdag kl. 16, så passer bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Får sitte inne på burgersjappa og se ut på bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Hmm. Tror ikke jeg gidder å dra når det er så kaldt. Blir liksom ikke så trivelig å stå ute å fryse. Men kommer nok flere treff når det er mildere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Nå er det "bare" -10,9 her på Tiller så det er bare å stille opp Blir litt hutring men er sikkert flere som skal på morsdagsfeiring så blir vel kortere treff enn vanlig som ESveen antyder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Tempmåler på byåsen viser -9 og det er knallsol dessuten, jo ikke meningen å være der i flere timer heller da Ser det er flere som melder avbud pga tekniske årsaker, så om det er noen som har lyst å sitte på meg oppover så er det bare å PM`e meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Er ikke mer enn -5 og knallsol nå da:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 espaulus, du plukker vel opp stoppe_master? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 PS: vi kunne ikke fått bedre vær...vasket bilen min 2 ganger i går..og pga minus grader så betyr det at bilen IKKE blir full av slaps og dritt snø når jeg skal til Tiller dog, ingen som stiller i tskjorte og slippers på ett treff i februrar...so quit whining and get your ass to the meet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Helt enig! Kom dere på treff alle sammen.. Her viser stokken -1.4!! Og sola varmer jo den og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 -4,9 i skyggen her på Tiller nå og det renner smeltevann fra gangbruene så nå er det ingen unnskyldning at det er for kaldt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Ingen som møtte opp på Statoil, så kan noen gi meg en adresse slik at jeg finner frem?:b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Ivar Lykkes vei 3. Vet ikke om det er planer om å nedi parkeringskjelleren på tillertorget elle hva som er plan? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Parkerings kjelleren ved siden av MCDONALDS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 får ikke til å komme jeg. bilen går varm og ingen varme i varmapparatet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 Da var treffet unnagjort...ikke så bra oppmøte pga vær,morsdag og tekniske hindringer for enkelte. Dog, jeg Roar525(Morsom sak..mannen er godt voksen og sikkert i midten av 40 årene og har en flott,senket,nylakkert og "restaurert" E34 525 ...DET er det ikke mange på hans alder som kan skryte av..)espaulus og ezzy holdt sammen og dro på mcdonalds og avsluttet årets første treff med hamburgere Sees neste treff folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå