MGN90 Skrevet Februar 13, 2011 Share Skrevet Februar 13, 2011 hehe:P det var åpent det vetu^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Når blir neste treff da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Intressant spørsmål...vi bør ialle fall finne en plass det er noen + grader...noen som vet om en slik plass ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 lade arena? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Der vi hadde treff for noen år siden? er det i det minste 10 + grader eller tilnærmet dette der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 i garagen din penguin? xD sje om kor mang bila vi får plass te inni dær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Da blir naboan glad...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 han blir det ja:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Er det noe kebabvogntreffaktivitet i trønderområdet? Kjærringa sier at vi skal flytte til Trondheim til høsten, så da må man vel henge seg på om det skjer noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Er det noe kebabvogntreffaktivitet i trønderområdet?Kjærringa sier at vi skal flytte til Trondheim til høsten, så da må man vel henge seg på om det skjer noe. Joda. Bruker og være noen regelmessige treff ja Så det er bare å hive deg med når dere kommer nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 er noen treff vetu;) jeg har tenkt og evt prøv og få med meg noen flere og prøv og arranger litt offter treff;) så folk kan pm meg vist dem evt er intrissert i å blimed på og lage litt flere treff fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 ...Kjærringa sier at vi skal flytte til Trondheim til høsten... Du henger bare på sammen med resten av flyttelasset ja? Bra at du prøver å holde deg orientert om happenings innen bmw i området Håper på hyppigere treff. Ikke nødvendigvis store, men bare for noe sossialt, samt se hva som evt blir gjort med de forskjellige bilene mellom hver gang. Sikkert mange som har lyst til å vise frem det de har gjort og Mange stolte BMW eiere her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 Jeg havner vel i flyttelasset ja. Alltid gøy å bli kjent med andre som lider av tilsvarende pengesluk. Er det noen her som leier garasje/verksted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 leier sån halveis garasje/verksted, jeg betaler når jeg skrur eller skal lakker noe til en kompis som har et lakkverksted. men er mulig jeg skal lei noe etter værdt;) men dog trur jeg leier et verksted;) du kommer sikkert i kontakt med han;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 sorry ot, men noen her i trondheim som har god peiling på datasprut? får ikke gnist på e30n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå