MGN90 Skrevet Februar 17, 2011 Share Skrevet Februar 17, 2011 sandvik billakkering kan en go del om sånt, ronny sandivk driv og reise land og strand å skrur dragster biler, så du kan evt ta kontakt med han og hør, er en til der som er ganske flink med masse sånne ting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Februar 18, 2011 Share Skrevet Februar 18, 2011 sorry ot, men noen her i trondheim som har god peiling på datasprut? får ikke gnist på e30n.. Disse har jeg fått mye god hjelp fra: http://www.estuning.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 derre må si ifra vist noen har evt en servopumpe til m50b25 ligganes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet Februar 19, 2011 Share Skrevet Februar 19, 2011 Blir med neste gang! Har vært lite innpå forumet i det siste og ikke fått med meg at det var treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Februar 23, 2011 Share Skrevet Februar 23, 2011 Lage egen gruppe på FB hvor man lager events i tillegg til denne tråden kanskje? ^^, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 Tja, det hadde jo gått an! Men for mange blir det kanskje litt mer "rot" om man skal følge med på flere steder om samme ting ^^ For min del går det greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 24, 2011 Share Skrevet Februar 24, 2011 sandvik billakkering kan en go del om sånt, ronny sandivk driv og reise land og strand å skrur dragster biler, så du kan evt ta kontakt med han og hør, er en til der som er ganske flink med masse sånne ting Ronny Sandvik kjenner jeg godt. Flink kar det ja Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 Skal vi ta neste treff Søndag, 3 April ? Hvor er det "varmt" og stå, noen som vet om en lur plass ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 får jeg tid så kommer jeg, er jo muligens grei temp 3april da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Februar 25, 2011 Share Skrevet Februar 25, 2011 forhåpentligvis en plass hvor sola titter frem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Lage egen gruppe på FB hvor man lager events i tillegg til denne tråden kanskje? ^^, FB, hva er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 FB=facebook:P men jeg har ikke facebook , å kommer ikke til lag meg:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Februar 26, 2011 Share Skrevet Februar 26, 2011 Facebook, nei det har vi ikke sett Har ikke FB jeg heller, og ikke kommer jeg til å ordne det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mars 16, 2011 Share Skrevet Mars 16, 2011 Bump. holder tråden i live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 Kan komme 3. April jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå