Stoppie_Master Skrevet Mars 18, 2011 Share Skrevet Mars 18, 2011 3. April er jeg i tyskland, men jeg har et nytt BMW prosjekt på gang, får håpe den er på plass før våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mars 27, 2011 Share Skrevet Mars 27, 2011 Hvordan ligger det an med nytt treff? Ingen som skal vaske bil i kveld da? Kl 20 på k2000 f.eks.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 28, 2011 Share Skrevet Mars 28, 2011 Skal til trondheim i helga. Muligheter for at langveisfarende får bli med på treff eller? Har dere "dekksparking" treff, eller mer omfattende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 vi bruker og ta treff litt sån på sparket, men jeg kan ikke arranger nå treff no eller årne med et, pga bmw'n min står Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Ok, skjønner. Så bare at det var prat på et treff til helga på foregående sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 kan fult mulig hend det blir et treff, vist noen finner en plass der man kan møtes og prat litt bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Ok, skal som sagt en tur til trondheim, så om det blir noe stikker nok brodern og jeg innom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Ja hvordan ligger det an? Blir det treff 3.april, altså førstkommende søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Lite aktivitet her!! Nå ser det jo ut til at våren kommer også Så, noen tanker om treff noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soarer Skrevet April 5, 2011 Share Skrevet April 5, 2011 Det er blitt bare færre og færre treff i Trondheims området da. Skal ikke så mange årene tilbake, får å mimre over gode gamle dager da. Trondheim motorshow, Max power osv... Vi arr. Bildilla Spring Meet noen ganger også. Nå er det jo nesten helt tørt da Bare Amcar gutta som får til noe da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Har lyst på et treff igjen jeg også. Men bimmern er ikke kjørbar enda heller. Forbanna sveisere som aldri holder frister irriterer meg noe hinsides. Skal man ha noe gjort, må man gjøre det selv virker det som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bakke Skrevet April 8, 2011 Share Skrevet April 8, 2011 tenke å lufte bmwn i morgen, skal til trondheim så jeg lurer på hvor folk bruker å samle seg? : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 Fortsatt lite som skjer her.. Må jo holde liv i tråden og treffene.. Kanskje interessen blir større nå som folk får sommerskoa på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 7 Mai er det stort treff på GS bildeler i Trondheim. Mye gromt somkommer. Be there Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet April 16, 2011 Share Skrevet April 16, 2011 7 Mai er det stort treff på GS bildeler i Trondheim. Mye gromt somkommer. Be there typisk, da må jeg i konfirmasjon til søsters vis ikke hadde det blitt en tur i alpina`n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå