ESveen Skrevet Juni 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2011 Skal i bryllup den helga, så passer dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Acr? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Noen som skal på ACR 17-19 juni? Jepp! En kompis og jeg kjører på fredagsmorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 Acr? http://www.sommertreff.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2011 Minitur til Midtsand? Noen som har lyst på ett mini-treff/kjøretur i nærmeste framtid (innen ett par uker). Kunne tatt en tur ut til Midtsand, der de har anlagt parkområdet nede ved sjøen. For de som er mindre kjent er dette rettstrekket før Hommelvik på gammelveien. Der er det store parkeringsplasser med fasiliteter. Noen som er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Det hadde vært supert! Kommer jeg hvis jeg får tilbake bilen til da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 7, 2011 Share Skrevet Juni 7, 2011 Jeg er også med på tur til midtsand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Og jeg sitter på med Einar Har jo ikke bil som passer inn i gjengen lenger, så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Jeg kan sikkert bli med på en runde, om ikke girboksen tar kvelden før den tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Jeg møtte en som var på vei dit tidligere i dag, jeg skulle gjerne ha kommet, men er opptatt med å finne meg ny BMW så jeg kan komme på treff med skikkelig bil igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 skulle gjerne vært med på treff men må få ///M'en oppe og gå først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Var det treff på Midtsand idag?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Haha, har treffet vært? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 8, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2011 Nei, nei, nei, nei. Først må vi finne en dato Forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Jeg som skriver så knotat En som skal dit, sorry... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå