Litjhaug Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Dette skal jeg prøve å komme på.... håper bare foten min er bra til da.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Det burde du! : D Hvis ikke tar du Touran'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Hmm. Skulle kommet jeg også hvis det ikke hadde vert for at jeg er i syden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Du har jo god tid på å avbestille Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Du har jo god tid på å avbestille Hehe Ja DET blir jo aktuellt Not Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Hehe, skjønte vel det^^ Du får bli med på neste treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Hehe, skjønte vel det^^ Du får bli med på neste treff! jepp. Får nesten gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Lenge siden jeg har sett deg på sammenkomster nå ja ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Lenge siden jeg har sett deg på sammenkomster nå ja ^^ Ja har vert å reist litt. + at når jeg har vert hjemme så har det vert mye jobbing. Jobber 3-skift,,så mye tid går med på jobbing Men satser på litt roligere tider på jobb nå utover høsten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Hehe, skjønner Det høres bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Noen som kan endre "topic" eller tråd til Lånketreff 28.08.2011 forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Carlos Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 Kanskje jeg kommer. Er jo volvotreff 27.08 og det er synd å si det, men det er som regel bedre stemning og oppmøte på de treffa. Var på ett bmw treff på lånke ifjor, var så stilt der at jeg var redd folk skulle høre tankene mine.. Håper det blir mindre pauser i banekjøringa i år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beianmotorsport Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 synd det ikke er tillat med prøveskilt:-( kunne fått testa alpina b9`n litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S. Gunstad Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 Noen som har dekkomleggingsutstyr i Trondheimsområdet og tar på seg småjobber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 dekk1,tevo dekk,vianor,dekkman++++ har dekkomleggingsutstyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå