haavard Skrevet Februar 14, 2008 Share Skrevet Februar 14, 2008 Håper å få det til. Er det vaskemuligheter ved City Syd på en søndag? Snap drive eller ren bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirTommy Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 God damn! treff nå på søndag? Da må jeg forsøke å få til dette jeg også for engangs skyld. Hva er reglene? møt opp passelig fyllesjuk med nyvaska bil? that's it? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 God damn! treff nå på søndag? Da må jeg forsøke å få til dette jeg også for engangs skyld. Hva er reglene? møt opp passelig fyllesjuk med nyvaska bil? that's it? Neida bilen trenger ikke være nyvaska men du må nokk være i skikkelig bakrus ja Forøvrig stemmer jeg for at vi fortsetter med treff annenhver søndag, blir jo snart vår også så da øker vell oppmøtet Har jo vært ganske bra oppmøte i det siste da med unntak av forrige treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 jeg får vel prøve å komme meg opp av senga denne gangen da heheh. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Twitch Skrevet Februar 15, 2008 Share Skrevet Februar 15, 2008 Kult jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psyfoon Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Blir det treff i p-garasjen på storm-senteret i morgen 17.02? Og hvilket kl.slett? Skal prøve å få tatt meg en tur i tilfelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 13.00 og noen timer utover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SirTommy Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Dattera skal feire 2årsdag imorra så jeg er sannelig ikke sikker på om jeg rekker å komme. Skal indeed forsøke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 når drar du Ske1eton??? må bli med denne gangen æ å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 16, 2008 Share Skrevet Februar 16, 2008 Dritfet den børsa di Skjemmes å parkere Omegaen ved siden av Vi må til Orkanger å hente noe arvegods grunnet tømming av leilighet, men kommer enten til tiden, eller litt senere. Uansett er det gutter som har vært på treff lenge der som ACSchnitser og TrøndernKIM osv. Knallfine folk bestandig på disse treffene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 og det var park kjelleren på storm kl:13.00?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Stemmer det. Tar du med ACS'en? Er kanskje ikke en bil å bruke under de rådende forhold, men har jævli lyst å se den i levende livet. Ufattelig feit bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Jepp Hvis jeg ikke rekker i dag (kona har gjort avtale til 1300 i Orkanger selvfølgelig...), kan noen sørge for bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 kan ta med kameraet æ!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løvseth 87 Skrevet Februar 17, 2008 Share Skrevet Februar 17, 2008 Hei sann får ikke til å komme i dag. Skal feire burstdagen min me familien i dag. så de var synn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå