plugg69 Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 hehe.. sant det.. :Phehe.. skjønner.. hmm.. åssen farge er det på den 320dat'n din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Det er den sorte, som var med på bildene her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 okei.. tror ikke jeg har sett den.. selv om jeg faktisk har krusa en del her på sommerstid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Heihei. Søndag er det fortsatt treff i parkeringskjelleren på Storm-senteret på Tiller. Håper det dukker opp like mange som sist gang. Treffet starter klokken 13.00 og varer til c.a 15.00. Noen som har forslag til konkurannser så kom med de i denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Får prøve og komme denne gangen jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Ser frem til bilen min kommer på veien igjen, så jeg kan komme meg på treff igjen, ser ut som det begynner å vokse ganske bra nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 mange som kommer på sødag da? vi kan jo ta en telling her!! litt artiger å kjør oppover når mann veit at det e MANGE der sist va vi jo bare 7-8 bila el no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MathiasR Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 jeg å kommer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 vi kommer kanskje med to biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Da er vi 5 biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xerc Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Skal prøve å komme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Jeg kommer. Har akuratt skiftet baklyktene og skal straks ut for å vaske bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Vurdere å ta en tur ja;) Noen som har en resetter for airbaglampa å ta med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Jeg kan ta med neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå