Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner hva du mener. Kunne godt fått hjelp med f.eks den sammleavd. for bimmers-treff jeg fårespurte.

Tenke du da på å kalle treffene for noe annet, men at vi fortsatt bruker bimmers.no som informasjonskanal for treffet?

Kan godt høre med BMW-CCN om de har noe imot at vi kaller det BMW treff Trondheim.

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ble d tatt noen bilder på søndagen? spytter gjerne i litt penger til en banner jeg btw! ;)

Har lagt ut bilder på side 35 i denne tråden. Det var de eneste bildene jeg tokk iallefall.

Skrevet
Får snart bimmern på veien nå så da dukker jeg nok opp :) Spytter gjerne i en femtilapp for banner hvis det nødvendig å..

Var det du som var i militæret? vannskelig å kobble alle sammen opp imot nickene :)

Skrevet

Nope, har bodd her i Trondheim en stund. Snakket om å komme på treff i høst men så måtte jeg parkere bimmern en stund nå grunnet en del vedlikehold. hvis alt går bra med montering av topp så er jeg på veien igjen i påska 8)

Skrevet

Da er jeg hjemme også så jeg joiner :) Flytter forresten tilbake til Trondheim i Juni så blir nok mer aktiv fra da av ;)

Skrevet

Blir med på gatebil treff. Kom akuratt på at jeg skal bestille meg auto pass brikke, praktisk å ha når man passerer bomringen. Noen som vet om det finnes svarte brikker? Ser det er flere som har lakkert de selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...