ESveen Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 Skjønner hva du mener. Kunne godt fått hjelp med f.eks den sammleavd. for bimmers-treff jeg fårespurte. Tenke du da på å kalle treffene for noe annet, men at vi fortsatt bruker bimmers.no som informasjonskanal for treffet? Kan godt høre med BMW-CCN om de har noe imot at vi kaller det BMW treff Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Ble d tatt noen bilder på søndagen? spytter gjerne i litt penger til en banner jeg btw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 Ja til banner, Jeg bidrar gjerne med en slant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Banner er bra. Jeg spytter i en femtilapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 Ble d tatt noen bilder på søndagen? spytter gjerne i litt penger til en banner jeg btw! Har lagt ut bilder på side 35 i denne tråden. Det var de eneste bildene jeg tokk iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Får snart bimmern på veien nå så da dukker jeg nok opp Spytter gjerne i en femtilapp for banner hvis det nødvendig å.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 7, 2008 Får snart bimmern på veien nå så da dukker jeg nok opp Spytter gjerne i en femtilapp for banner hvis det nødvendig å.. Var det du som var i militæret? vannskelig å kobble alle sammen opp imot nickene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zaphod Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 Nope, har bodd her i Trondheim en stund. Snakket om å komme på treff i høst men så måtte jeg parkere bimmern en stund nå grunnet en del vedlikehold. hvis alt går bra med montering av topp så er jeg på veien igjen i påska Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 7, 2008 Share Skrevet Mars 7, 2008 For de som ikke har kjørbare bimmere er det egentlig bare å ta kontakt for skyss, eller gjøre som jeg å kjøre Opel til treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Jeg har en liten ide.. Det er gatebil treff på Lånke den 27.4, hva om vi møttes først og kjørt til Lånke i samla flokk? Hadde vært artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Glimrende ide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2008 Dette skal vi nokk få til ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Da er jeg hjemme også så jeg joiner Flytter forresten tilbake til Trondheim i Juni så blir nok mer aktiv fra da av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mars 9, 2008 Share Skrevet Mars 9, 2008 Blir med på gatebil treff. Kom akuratt på at jeg skal bestille meg auto pass brikke, praktisk å ha når man passerer bomringen. Noen som vet om det finnes svarte brikker? Ser det er flere som har lakkert de selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løvseth 87 Skrevet Mars 10, 2008 Share Skrevet Mars 10, 2008 får håpe jeg får bilen på veien til neste treff! kjipt å være uten bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå