Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Hælibælu, folkens! Minner om at det skal treffes på søndag. Husk å bumpe tråden frem til da. Er mange som har sagt de skal komme og vi må minne dem på det :D Husk lappen i frontruta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Atter en gang hei, godtfolk!

Neste søndag er det som EirikL sier treff i parkeringskjelleren på stormsenteret på Tiller. Dato er 16.03.2008 klokkeslett er 13.00, og treffet varer til omkring 15.00.

Minner alle på å lage infoplakat som kan legges i frontruta. For de som lurer på hva det er så leit litt tilbake i tråden.

Vært arti å sjett noen forslag til banneren vår, så de som er datakyndige må lage noen forslag til da.

Trur faktisk det kan komme en del folk denne gangen, iallefall om oppsluttninga er som sist + de faste som ikke kom, kommer.

Vell møtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ErikL : ute med taket nede i dag :)

kjørte bak deg opp bakkene her med konas focus :)

minner på at ved gatebiltreffet er det førstemann til mølla prinsippet med å få stillt ut bilene... og de er helt tragiske på å slippe inn!! plutselig meller de at det er fullt selv om det er gost om plass oppe på banen.....

Ellers er planen å ta en tur på søndag :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ErikL : ute med taket nede i dag :)

kjørte bak deg opp bakkene her med konas focus :)

Hehe, måtte ha en liten tur fra Lerkendal og hjem. Været var for bra til å la sjansen gå fra meg.

Tompan: Bare glem sommerdekk enda. 10 dagersvarsel går ut på -5 og snø mot slutten av uka som kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei!

tenkte på å ta meg en tur på treffet til helga,har ikke vært der før men har veldi lyst,men får ikke med bmw'n da:( siden den står uten motor for øyeblikket,men hva er denne lappen i frontruta?fant ikkeno info lengere tilbake jeg...

når på søndag er treffet da?storm senteret regner jeg med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ErikL : ute med taket nede i dag :)

kjørte bak deg opp bakkene her med konas focus :)

Hehe, måtte ha en liten tur fra Lerkendal og hjem. Været var for bra til å la sjansen gå fra meg.

Tompan: Bare glem sommerdekk enda. 10 dagersvarsel går ut på -5 og snø mot slutten av uka som kommer.

Dette var triste greier... er det snakk om mye snø?

For om jeg må la bilen stå en dag eller to gjør ikke noe :P bare jeg får på felgene!!! :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...