ESveen Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 Hehe, er du sugen på å få på sommersko altså? Frister veldig skal jeg innrømme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 kl. 13 på søndag "lappen" er info om bil/eier.. Kallenavn på forum bil... motor... +++++++ hehe..tror jeg står over med den biten ang bil info osv,kommer sansynligvis gående eller kjørende i fruens corsa:( da somsagt bmw'n ikke har motor... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Det er snakk om hele uka som kommer! Nede i -8 neste lørdag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 14, 2008 Deprimerende... Men i fjor var det skikkelig snøkaos i påska, å den var endel seinere enn i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 sitter her å skjærer meg med kniv i armen pga alle de dårlige værnyhetene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 EMO? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 kl. 13 på søndag "lappen" er info om bil/eier.. Kallenavn på forum bil... motor... +++++++ hehe..tror jeg står over med den biten ang bil info osv,kommer sansynligvis gående eller kjørende i fruens corsa:( da somsagt bmw'n ikke har motor... Du kan jo sitt på med meg. Plokke deg opp på vein Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 kl. 13 på søndag "lappen" er info om bil/eier.. Kallenavn på forum bil... motor... +++++++ hehe..tror jeg står over med den biten ang bil info osv,kommer sansynligvis gående eller kjørende i fruens corsa:( da somsagt bmw'n ikke har motor... Du kan jo sitt på med meg. Plokke deg opp på vein Rette spiriten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 ser ut te at det bli bra me folk denne gangen!! har me mæ to kompissa me hver sin sølvgå E39 æ og en kompis med en smart roadster BRABUS villa vær me å se han ka vi hadd fått stellt i stand (litt lite miljø for brabus i trondheim sjø) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 14, 2008 Share Skrevet Mars 14, 2008 Dette blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2008 Vi stiller sterkt med to biler vi å. Skal prøve å lokke med meg søskenbarnet mitt med (nokk en) e46coupe Dessuten skal jeg ut å prøvekjøre den 540 varebilen som ligger ute på autodb.no i trondheim. Skal høre om han å dukker opp, slik at han får visst fram bilen for potensielle kjøpere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 EMO? haha nei, d var bare en spøk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Hvis noen kunne tenkt seg god motorolje har jeg 2 x 4 l Castrol BMW powerflow olje og filter til M50 til svært god pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2008 Hvis noen kunne tenkt seg god motorolje har jeg 2 x 4 l Castrol BMW powerflow olje og filter til M50 til svært god pris Heyhey! 320 skulle hatt seg en service til våren! Pris på dette da sjef? Luftinntaka ble kongebra! Takk for hjelpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 15, 2008 Share Skrevet Mars 15, 2008 Ja, synes den kledde dem Og koser meg med å hjelpe til. Sender PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå