ESveen Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Våken du å ja? Tenkte ut å vaske bilen, men frister ikke når det snør. Kommer du med touringen idag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Får gjøre det, men er rimelig skitten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Var et hyggelig treff i dag! mange fine bmw å se.. venter spent på bildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Ja var et trivelig treff Er ikke lenge til folk begynner å møte opp med sommerhjul nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 det kan du banne på!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 16, 2008 Bilder kommer, må lade opp kameraet først. Var nokk ett bra treff, med iallefall 16 biler, samt noen som kom å dro igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 høres bra ut byttet nick til inspirasjon jeg heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Hahaha Det er bra, forøvrig et veldig bra treff denne gangen selv om vi mangla noen faste biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Rye mann send meg en pm med mob nr ditt da. kjekt å ha når jeg er ute på eventyr på byneset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Kjempetreff i dag, ja. Masse biler og noen nye ansikter. Fikk satt et fjes på mange av nick'ene her på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Glemte lapp i ruta jeg å i dag... Men knallfint treff Ang treff på lånke: http://www.gatebil.no/forum/viewtopic.php?t=6049 Prøver vi å få avtale med arrangør på noen plasser inne på området. ALLSTAR skulle kontakte dem og høre. Greit om dere tenker på om dere vil være med og sier fra Og til da skulle vi hatt banner klart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Driver å polerer, lakker calipere og noe små ting på bilen, så dagen har gått med i garasjen. Men stiller neste gang. Surt med snø, var klar for å skifte hjul i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Bra oppmøte med tanke på årstid, dårlig vær og delvis påske. Her er noen forlag til banner (ny bimmers.no logo): http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=3 ... rslag+logo Forøvrig var det Prosche treffet 2007 jeg mente, ikke nordmøre gatebil. Kjørte 3 stk. samlet fra Klett, og 4 stk. fra Stjørdal: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=5 ... ght=bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Angående banner, så blir det tullete å bruke en annen logo enn den forumet har i dag. Treffene springer ut fra denne nettsiden og ordlyden må være lett for folk å kjenne igjen. Så lenge Gunnar ikke har planer om å forandre logoen, synes jeg vi bør bruke den fonten som eksisterer på banneren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mars 16, 2008 Share Skrevet Mars 16, 2008 Her kommer bilder fra dagens treff Kom vel flere biler etterhvert, men tror Skwalley fikk tatt bilde av alle bilene. Var ikke langt unna 20 med alle som kom og dro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå