Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje sende Gunnar en PM og høre om vi kan bruke bimmers slik Erik foreslo ?

Synes teksten var grei, men kan selvfølgelig pynte med noe på siden.

Men et enkelt banner er kanskje mer ryddig.

Og 325en ja...

Prøvekjører lignende biler med manuell på jobb, men synes denne er hvassere selv med aut.

Kan nesten ikke vente jeg nå, og står på for å få tatt siste småplukket før treffet på Lånke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at de har noen problemer med at vi bruker BMW logoen i en "privat" banner. Sitter i styret i BMWCCN så kan høre med de.

Håper også at Gunnar ikke har problemer med at vi bruker bimmers sin adresse/font, men kan sende han en PM i mårra.

Bra at folk engasjerer seg i treffene våre og alt rundt det, så slipper det å bli så tungt å dra for J.Hofstad og meg selv. :D

Ellers så tenkte jeg å tilføye at BMWCCN har diverse aktiviteter utover våren/sommeren slik som: Vårpussetreff, banekjøring og turer etc.

Kan legge ut terminlista for de som er inntriserte i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var synd den ikke parkerte for den var dritfin :D

Noe å tenke på frem mot sommer er evt bedre treffsted, aktiviteter osv.

Og her kan alle komme med innspill.

Tror tanken om et stortreff i Midt-Norge etter hvert er mulig, og Einar og jeg snakker om muligheter for flere ting som kunne vært morro.

Og jeg er fremdeles interessert i å leie verksted hvis noen vet av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er dumt, men tørr nestn vedde på at vi kan samle flere biler enn bmwccn i sommer :D Syns de treffene blir litt for kjedlige jeg. Litt for høy "hattkailfaktor" :?

Er no bare for folk å melde seg inn det så vil det fort bli slutt på det. Jeg er medlem og synes det er moro å treffe likesinnede i den klubben. Og jeg er hverken hattkallj eller kjedelig ;) Alle bmw interesserte burde melde seg inn i klubben så ville denne gjengen havne under ccn og da ville treffene til ccn bli enda bedre enn dagene vi har hatt i storm kjelleren. Er sikkert mange som vil være med på arrangementene til ccn så forstår ikke hvorfor ikke de bare kan melde seg inn og delta :) Med alle rabattene til klubben finnes det jo ikke no negativt med å være medlem da årskontigenten kjapt blir spart inn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xplod?

Når ca stilte du deg i kø du?

Ref. OndSofa

"Og synes også det blir mer og mer fyll for hver gang? Glad jeg ikke hadde med noe bil som sto parkert langs festen oppi der hvertfall.."

Stemmer?

Jess. Det nicket ble laget når jeg var 14 og begynte å bygge bilstereo i mors 83 fiesta :lol: Gikk heldigvis over til bedre stereo ganske fort ;)

Jeg tror jeg stilte meg i kø en liten halvtime før treffet. Når de åpnet gikk det egentlig forholdsvis fort å komme inn mener jeg å huske. Bilen foran meg (Den sorte mercedes'n på bildet) Fikk ikke kommer inn på utstillingen, men det gjorde jeg. Gikk sikkert litt på trynefaktor'n til bilen :wink:

Fyll er noe man bestandig ser på bilarrangement. Men jeg har litt det inntrykket at det er folk fra landet som er verst på dette? Virker som det er mange fra landsbygda som fyller bilen med folk, tuborg og hjemmebrent så fort det er no bilarrangement og tar turen som en fest. Så dette er et problem jeg tror det er vanskelig å bli kvitt. Husker på gatebiltreffet i 2005 på lade hvor det kom en rosa-rulla golf to hvor det hoppet ut en gjeng med campingbord, campingstoler, kaffekanne og ei kasse tuborg. Der satt de seg ned klokken 10 på morgenen og fyrte opp anlegget i golfen. Da var "festen" igang :lol:

Gatebil44.jpg

Var ikke dette i forbindelse med noe amcar greier?

Eller har jeg fortrengt att jeg har vert på gatebiltreff :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er medlemm i bmwccn jeg også, missforstå meg rett. Men syns det er litt liten "takhøyde" der. Det virker som utstyr på bilen, som ikke var med fra fabrikk ikker er lov :?

Ja akkurat det utsagnet kan jeg forstå. CCN er litt original polizei. Men jeg føler ihvertfall at det er bedre å forbedre en god klubb som vi har nå, enn å f. eks starte en til. Kanskje hvis folk med uoriginalt utstyr på bmw'ene sine hadde vært litt aktive i CCN så hadde klubben også blitt mer åpen til slikt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...