Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Støtter forslaget til Hofstad. Og vil bare nevne en annen ting i samme slengen. Synes det er litt merkelig at moderator stenger den tråden, men lar Skål!, som bare inneholder tullprat om hva folk liker å drikke, ligge ute på Annet bil- og motorprat. Den er i hvertfall tulletrådmateriale!! Virker ikke som de er så veldig konsekvent med hva som flyttes. Og den tråden har over 800 svar, så det er ikke det at det er en ny tråd de ikke har fått med seg enda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var en hvit E90 på søndag som var nedom, snudde og dro da..

kanskje ikke den?

Lignet veldig, men rakk ikke å studere den. Var det strandveien auto merke på den?

Er nesten 100% sikker på at det var samme bil som stoppa i kjelleren før en gang. kanskje han skulle speide litt.

Men som sagt så har både J.Hofstad og meg selv endel planer for treffene framover, håper bare folk er med. Så får vi se hvordan vi skal samkjøre dette oppimot CCN sitt opplegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nesten 100% sikker på at det var samme bil som stoppa i kjelleren før en gang. kanskje han skulle speide litt.

Men som sagt så har både J.Hofstad og meg selv endel planer for treffene framover, håper bare folk er med. Så får vi se hvordan vi skal samkjøre dette oppimot CCN sitt opplegg.

Spørs på det.

Felleskjøring til Lånke du tenker på eller er det flere planer? I så fall hvilke? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linken jeg la ut sier 28...

Får prøve å finne ut nøyaktig.

Den er for 2007 :)

har vel ikke kommet noe "orntlig" for 2008 enda :)

bare den lista over hvilke treff de har..

men koselig blir det uansett om det er lørdag eller søndag :):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...