AC Schnitzer Skrevet Mars 22, 2008 Share Skrevet Mars 22, 2008 var en hvit E90 på søndag som var nedom, snudde og dro da..kanskje ikke den? Lignet veldig, men rakk ikke å studere den. Var det strandveien auto merke på den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Støtter forslaget til Hofstad. Og vil bare nevne en annen ting i samme slengen. Synes det er litt merkelig at moderator stenger den tråden, men lar Skål!, som bare inneholder tullprat om hva folk liker å drikke, ligge ute på Annet bil- og motorprat. Den er i hvertfall tulletrådmateriale!! Virker ikke som de er så veldig konsekvent med hva som flyttes. Og den tråden har over 800 svar, så det er ikke det at det er en ny tråd de ikke har fått med seg enda... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 var en hvit E90 på søndag som var nedom, snudde og dro da..kanskje ikke den? Lignet veldig, men rakk ikke å studere den. Var det strandveien auto merke på den? Er nesten 100% sikker på at det var samme bil som stoppa i kjelleren før en gang. kanskje han skulle speide litt. Men som sagt så har både J.Hofstad og meg selv endel planer for treffene framover, håper bare folk er med. Så får vi se hvordan vi skal samkjøre dette oppimot CCN sitt opplegg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Er nesten 100% sikker på at det var samme bil som stoppa i kjelleren før en gang. kanskje han skulle speide litt. Men som sagt så har både J.Hofstad og meg selv endel planer for treffene framover, håper bare folk er med. Så får vi se hvordan vi skal samkjøre dette oppimot CCN sitt opplegg. Spørs på det. Felleskjøring til Lånke du tenker på eller er det flere planer? I så fall hvilke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 23, 2008 Felleskjøringa til lånke er bankers ja. Har endel andre ideer. Sender en PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Anngående Lånke, så skrev jeg at det var den 27, men det er den 26 april. Så det blir på en lørdag istedet for søndagen 27. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Linken jeg la ut sier 28... Får prøve å finne ut nøyaktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Mars 23, 2008 Share Skrevet Mars 23, 2008 Ifølge Normøregatebil sin side er det den 26. http://www.nordmoregatebilklubb.com/for ... .php?t=904 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Høres ut som det krasher med pussetreffet til Bmw CCN. det er vel 26. tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Det stemmer vel det ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Mars 24, 2008 Share Skrevet Mars 24, 2008 Linken jeg la ut sier 28...Får prøve å finne ut nøyaktig. Den er for 2007 har vel ikke kommet noe "orntlig" for 2008 enda bare den lista over hvilke treff de har.. men koselig blir det uansett om det er lørdag eller søndag :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 26.04.08 Pussetreff BMWCCN, EMM Sport /GS 26.04.08 Vårtreff NGK, Lånke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 ESveen Skrevet: Søn Mar 23, 2008 13:21 Tittel: Felleskjøringa til lånke er bankers ja. Har endel andre ideer. Sender en PM. Hva er dette for informasjon som holdes hemmeligt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 26.04.08 Pussetreff BMWCCN, EMM Sport /GS26.04.08 Vårtreff NGK, Lånke Dette er planlegging/samkjøring/samarbeid på sitt beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Mars 25, 2008 Share Skrevet Mars 25, 2008 hehe, lover godt det der ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå