ESveen Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2008 ESveen Skrevet: Søn Mar 23, 2008 13:21 Tittel: Felleskjøringa til lånke er bankers ja. Har endel andre ideer. Sender en PM. Hva er dette for informasjon som holdes hemmeligt? Hehe. Skal prøve å få til noen skikkelige treff utover sommeren, noe som ikke koster all verden slik at alle blir med. Luftet forslaget til enkelte bare for å høre om det var helt på vidda eller ikke. Kommer mer info så fort vi finner ut mer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 Folket klar for treff på søndagen? Hvis været holder seg kan vi kanskje stå uttafor denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Har noen lagt om til sommerdekk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Har demontert fjærbein forran, driver å bytter fjærskåler. Får jeg deler i morra kommer jeg, håper å rulle på sommerhjul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Like før jeg legger om nå, klarer ikke vente lenger! Noen andre som har lakt om? Er vel kanskje litt litt tidlig enda, selv om jeg ser flere som har gjort det allerede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Vi har begynt å ta imot biler for omlegging på jobb, så noen er det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gwskjenald Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Har et lite spørsmål her jeg. litt avsporing da men... Jeg lurer på om jeg skal få sommer skoene lakkert i gunmetal... noen som har erfaring med rød bil å gunmetal felg? skal prøve å komme no til søndagen igjen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Mener det blir fint Og velkommen til treff igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Har noen lagt om til sommerdekk? Er meldt varmt i helga, så i morra blir det omlegging. Fikk kun kjørt nyfelgene ut på gårdsplassen i fjor (se avatar).. Så det blir digg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gwskjenald Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 J.Hofstad: Vet du hvor jeg kan får lakkert felgene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Hadde firma jeg brukte i Østfold, men her oppe vet jeg ikke ennå. Tenkte du skulle lakke selv Trengs glassblåsing osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gwskjenald Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 hehe, tru itj æ ska bynn m nå lakkering selv nei:P veit ikke så mye om lakkering, så er litt usikker på om det trengs glassblåsing... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Har lakka MIM osv selv med ok resultat. Send meg bilde evt info på PM skal jeg se om jeg ikke har noe tips eller noe Og til alle: prøver å få til en rabatt for oss bimmers folk på jobb, hvis det kunne vært interessant... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Alltid interessant med rabatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 He-he... Har ok priser til oss, men jeg er så dritlei Ford Mondeo,V70;626, Renault osv at jeg kan spy Og da hadde det vært bedre å kunne tilby dere fin pris på jobb sett i forhold til at bilene kommer inn til dyktige folk, og gjerne meg, som alltid prøver å gjøre litt ekstra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå