Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
ESveen Skrevet: Søn Mar 23, 2008 13:21 Tittel:

Felleskjøringa til lånke er bankers ja.

Har endel andre ideer. Sender en PM.

Hva er dette for informasjon som holdes hemmeligt?

:police:

Hehe. Skal prøve å få til noen skikkelige treff utover sommeren, noe som ikke koster all verden slik at alle blir med. Luftet forslaget til enkelte bare for å høre om det var helt på vidda eller ikke. Kommer mer info så fort vi finner ut mer. :)

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Like før jeg legger om nå, klarer ikke vente lenger! :o Noen andre som har lakt om? Er vel kanskje litt litt tidlig enda, selv om jeg ser flere som har gjort det allerede..

Skrevet

Har et lite spørsmål her jeg. litt avsporing da men... Jeg lurer på om jeg skal få sommer skoene lakkert i gunmetal... noen som har erfaring med rød bil å gunmetal felg? skal prøve å komme no til søndagen igjen:)

Skrevet
Har noen lagt om til sommerdekk?

Er meldt varmt i helga, så i morra blir det omlegging. Fikk kun kjørt nyfelgene ut på gårdsplassen i fjor (se avatar).. Så det blir digg :D

Skrevet

Har lakka MIM osv selv med ok resultat.

Send meg bilde evt info på PM skal jeg se om jeg ikke har noe tips eller noe :D

Og til alle: prøver å få til en rabatt for oss bimmers folk på jobb, hvis det kunne vært interessant...

Skrevet

He-he...

Har ok priser til oss, men jeg er så dritlei Ford Mondeo,V70;626, Renault osv at jeg kan spy :lol:

Og da hadde det vært bedre å kunne tilby dere fin pris på jobb sett i forhold til at bilene kommer inn til dyktige folk, og gjerne meg, som alltid prøver å gjøre litt ekstra :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...