Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skal jo være et motorshow: Motorama inne i Fosenhallen (den nye ishallen) i Bjugn 3-4.mai! http://www.fosenhallen.no/sitepageview. ... ageID=1007

Like ved(5 meter) er det en fotballbane som der er lov å parkere på! Da blir det mye folk og mange flotte biler! Hadde vært kult å holdt et treff samtidig!? Interesse for noe slikt?!

Er dette i ei helg eller noe? Kunne godt samkjørt med ett bimmerstreff i trondheim, og kjørt uttover i sammlet flokk. Jeg er iallefall med på noe slikt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer akkurat fra møte med CCN. Vårpussetreffet den 26/04 er flyttet til lørdag 03/05 pga. treffet på Lånke. (helga etter). Søndag 04/05 er det vårtur til Storlien, så dette blir to bra helger med BMW treff. Alle er såklart velkommen til både pussetreff og vårtur, selv om dere ikke er medlem i BMWCCN.

Kommer info om disse aktivitetene så fort vi har alle detaljene klare. Blir mest sannsynlig delt ut på neste treff. Søndag 13/04. Da blir det også info ang. sammlet kjøretur til Lånke. Så møt opp denne gangen. Dette treffet blir mest sannsynlig årets første utendørstreff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer akkurat fra møte med CCN. Vårpussetreffet den 26/04 er flyttet til lørdag 03/05 pga. treffet på Lånke. (helga etter). Søndag 04/05 er det vårtur til Storlien, så dette blir to bra helger med BMW treff. Alle er såklart velkommen til både pussetreff og vårtur, selv om dere ikke er medlem i BMWCCN.

Kommer info om disse aktivitetene så fort vi har alle detaljene klare. Blir mest sannsynlig delt ut på neste treff. Søndag 13/04. Da blir det også info ang. sammlet kjøretur til Lånke. Så møt opp denne gangen. Dette treffet blir mest sannsynlig årets første utendørstreff!

Gratulerer alle som har gjort bimmers-treffene til det det har blitt :D:D:D

Det viser at genuin interesse for bilene er det viktigste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var surt for meg :( Jeg tenkte å kjøre opp til 26. og få med meg både pussetreff, lånke og felleskjøringa. Nå får jeg ikke til å bli med på alt :( Min første eksamen er 7. Mai. Så er det 1.mnd's helvette før jeg kommer tilbake :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vi til Storlien på harryhandling av deler til BMW'er? :evillol: Høres ut som det blir mye å glede seg til i vår.

Har de deler til bimmerne der?

Østlendingene har Strømstad og vi har Storlien. Bare en liten aprilspøk :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det treff søndag 13.04.2008. Klokken 13.00.

Denne gangen flytter vi treffet på andre siden av gaten utenfor Lidl, Dette er utendørs, så vi håper på fint vær! Om det skulle regne så er det ett stort overbygg der, som vi kan stå under. Også denne gangen starter treffet 13.00 og varer til ca. 15.00.

Sist gang ble vi 26-27 biler, så ser ingen grunn til at vi ikke skal passere 30 biler siden vi står utendørs. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...