ANDY75 Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Her er noen bilder jeg tok på dagens treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Hehe, prøv en gang til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ANDY75 Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 blir jo bare tull det her! alle bildene er 0,14 mb ettellerannet for stort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Du kan velge hvilket format du skal lagre bildene i på data'en. Når du skal skrive navnet på bildet, bruker du linjen under til å velge Jpeg-format, så blir bildene rundt 5-600 kb i stedenfor uten at de mister kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ANDY75 Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 bildene er i jpeg, men de er på 10 mp så de er på 4,14mb eller mer legger dem inn på photobuket foreløbig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ANDY75 Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 http://s278.photobucket.com/albums/kk89/andy75photo/ håper dette blir bra (godkjent)??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Så ut som bra oppmøte Dere hadde litt bedre vær enn vi hadde i Oslo idag Neste treff kommer jeg også på MED BIL! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Mye bra bilder her Noen ble kanskje litt midt mellom oversiktsbilde og nærbilde, men for all del! Kjempebra at noen har med seg kamera og tar bilder fra treffene. Oppmøte i dag var jo knall med mange nye biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 konge treff i dag! måtte dra litt tidlig jeg pga paracet abstinenser:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MouM Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Mange fine bilder andy;) bra treff folkens, tenker disse vokser noe voldsomt utover sommern;) kanskje får vi besøk av nrk's autofil også? xD det hadde vært rått;) keep on the good work ppl;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Ble første Bimmertreffet mitt idag, må si det ga mersmak! flott å se slik entusiasme samlet på et sted:) Håper jeg får tid til å bli med på flere før jeg drar over dammen;) Synd jeg kom litt sent, ble litt hard på flaska igår så måtte finne sjåfør;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ANDY75 Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 takk takk flere som tok bilder så jeg, det er bare å legge de ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Vmaxx: ble travelt til meg og rakk ikke komme å hilse på. Håper å se deg på flere, og var fin E34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Bra vær å bra oppmøte! blir jo bedre for hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Takker hofstad, likte touringen din også, meget spesiell, har sett den på bilder men bedre "live";) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå