Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble ett skikkelig bra treff idag! Må si at både oppstillinga samt parkeringsplassen på Lidl var rimelig perfekt. Masse folk om gikk forbi å så på bilene.

Arti at det kom litt show-biler som 312 e30'en og den 320 med lambo-dørene.

Håper det kommer noen M biler utover sommeren å!

Ble bra de oversiktsbildene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan godt kjøre i 08:00 tiden. For som jeg sa på søndagen, tøft om vi får til å stå sammen med 10-15 biler. Da vekker vi sikkert litt oppsikt. :D Ta med termos så drar vi tidlig. :wink:

Hvordan ble det med den banneren Einar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare husk på det at plassen inne på Lånke brukes som utstilling, så de slipper ikke inn hva som helst. så selv om vi kommer en gjeng i god tid tviler jeg på at de vil la alle få parkere på utstillinga. Det er jo på en måte rettferdig og. Surt om det dukker opp en sjelden perle som ikke får plass på utstillinga pga. min 16. år gamle familiebørse har tatt plassen. ;) Så bare vær forberedt på at noen av oss må finne oss i å parkere på parkeringsplassen ;) Jeg tar med thermos, kjølebag, campingstol, en matbit og godt humør :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mexos: som det ble skrevet i mailen jeg fikk fra Ngk så var det første mann til mølla prinsippet som gjalt på Lånke :) med andre ord: vi kan parkere sammen hvis vi kommer langt nok fremme i køen så vi finner en laaaaang rekke vi kan stille bilene!!

DETTE BLIR BRA!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mexos: som det ble skrevet i mailen jeg fikk fra Ngk så var det første mann til mølla prinsippet som gjalt på Lånke :) med andre ord: vi kan parkere sammen hvis vi kommer langt nok fremme i køen så vi finner en laaaaang rekke vi kan stille bilene!!

DETTE BLIR BRA!!!

Okey. da er det bare å møte opp tidlig da :D Ifjor så var det flere biler foran meg som ble henvist til parkeringsplassen, mens jeg fikk kjøre inn 8) Så trodde derfor det gikk en del på trynefaktor(trolig på bilen :lol: ) på lånke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...