AC Schnitzer Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Legger inn et par av bildene dine andy75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Mange fine biler må jeg si. Men denne sorte e46 coupen med tekst på sidene. Den så jeg imorgest da jeg var på vei til jobb. Rundt 50 meter fra der jeg bor. Pen bil. Sommerfelg: Så deg forrige uke på onsdag tror jeg. Kjente igjen bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Dette så bra ut, forsett med treffene utover så får jeg blitt med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Ser ut som det var et av de bedre treffene i dag med finvær og godt oppmøte Typisk når jeg ikke hadde anledning til å komme selv Forresten veldig kul oppstilling av bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Flott treff idag! Legger ut et par bilder i morgen kveld når jeg har fått kommet meg hjem til Fosen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 13, 2008 Forfatter Share Skrevet April 13, 2008 Ble ett skikkelig bra treff idag! Må si at både oppstillinga samt parkeringsplassen på Lidl var rimelig perfekt. Masse folk om gikk forbi å så på bilene. Arti at det kom litt show-biler som 312 e30'en og den 320 med lambo-dørene. Håper det kommer noen M biler utover sommeren å! Ble bra de oversiktsbildene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Får hjemlengsel når jeg ser de bildene der. Er så digg å se at Bmw miljøet i Trondheim er i stor vekst En stor takk til gutta som tok det første initiativet og fikk denne ballen til å rulle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 veldig bra treff ja Ga mersmak, så kommer på flere. Blir neste treff der, eller blir det pussetreffet hos emm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ANDY75 Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Vårtreff på Lånkebanen Lørdag 26.april 2008. Portene Åpner kl 10.00 regner med att dette blir vårt neste treff pusse treffet på emm er jo ikke før 3.mai Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 vårt neste treff blir vårtreffet!! bare vi blir enige om når vi skal ha avreise fra Trondheim mot lånke så Hvis vi hadde tatt sikte på å kjøre 08:00 fra f.eks Ikea da??? kom gjerne med innspill her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Kan godt kjøre i 08:00 tiden. For som jeg sa på søndagen, tøft om vi får til å stå sammen med 10-15 biler. Da vekker vi sikkert litt oppsikt. Ta med termos så drar vi tidlig. Hvordan ble det med den banneren Einar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Bare husk på det at plassen inne på Lånke brukes som utstilling, så de slipper ikke inn hva som helst. så selv om vi kommer en gjeng i god tid tviler jeg på at de vil la alle få parkere på utstillinga. Det er jo på en måte rettferdig og. Surt om det dukker opp en sjelden perle som ikke får plass på utstillinga pga. min 16. år gamle familiebørse har tatt plassen. Så bare vær forberedt på at noen av oss må finne oss i å parkere på parkeringsplassen Jeg tar med thermos, kjølebag, campingstol, en matbit og godt humør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Mexos: som det ble skrevet i mailen jeg fikk fra Ngk så var det første mann til mølla prinsippet som gjalt på Lånke med andre ord: vi kan parkere sammen hvis vi kommer langt nok fremme i køen så vi finner en laaaaang rekke vi kan stille bilene!! DETTE BLIR BRA!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Mexos: som det ble skrevet i mailen jeg fikk fra Ngk så var det første mann til mølla prinsippet som gjalt på Lånke med andre ord: vi kan parkere sammen hvis vi kommer langt nok fremme i køen så vi finner en laaaaang rekke vi kan stille bilene!! DETTE BLIR BRA!!! Okey. da er det bare å møte opp tidlig da Ifjor så var det flere biler foran meg som ble henvist til parkeringsplassen, mens jeg fikk kjøre inn Så trodde derfor det gikk en del på trynefaktor(trolig på bilen ) på lånke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 jaja, men det finner vi ut av når vi kommer dit. Mange BMW'er blir det uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå