Sir Hofstad Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Hmmm, mulig jeg må vente med 325en da. Kjører ikke dit for å stå på parkeringen. Har vært så knapt med tid og kr at den står på org vinterfelg med et tapet tåkelys... Kan jeg heller hjelpe Mexos med hans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 14, 2008 Forfatter Share Skrevet April 14, 2008 Johnny: Det var synd, Men hvis 530'en blir ferdig, kan vi kjøre den da vettu! Har forslag til banner klart, og har snakket med BMWCCN om bruk av logoer og BMW navnet, og har dette klart. Legger ut forslaget ut i uka her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Hmmm, mulig jeg må vente med 325en da.Kjører ikke dit for å stå på parkeringen. Har vært så knapt med tid og kr at den står på org vinterfelg med et tapet tåkelys... Kan jeg heller hjelpe Mexos med hans. Må ikke ta sorgene på forskudd her da Esveen sier jo at det er førstemann til mølla så da kommer vi jo trolig inn på utstillingen Uansett så har jo vi på bimmers lyst å se bilen uansett hvor den står og den har jo godt av lufteturen til lånke Lyden i tunellene utover er jo alene verdt turen Jeg lå sjelden i 5. gir der når jeg kjørte 325 for å si det sånn Kjenner jeg gleder meg skikkelig Etter x-antall kjedelige helger i leiligheten i Oslo uten en dritt å finne på skal dette bli et friskt pust i bilsjelen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Laget et event ut av crusinga på facebook. Håper dette er ok : http://www.facebook.com/event.php?eid=14114155145 Bare å melde seg på så ser vi hvor mange vi kan forvente å bli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Er vel gatebil-treff, så kan børne og gasse litt jeg Hvis de skulle vurdere om jeg skulle få slippe inn... Men eksos uten kat og uten innmat i potter kommer det stikkflammer ut av røra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Snakket med Ole Ivar, formann for NMGK, og han lovte at han skulle ordne opp hvis noe slikt skulle oppstå. Da er det slik at de som møter ved IKEA på avtalt klokkeslett kommer inn og at vi får parkert sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Flott Har skrevet på Eventet på facebook at vi kjører 08.00 fra Ikea. Stemmer dette? Hvis ikke får jeg redigere litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Laget et event ut av crusinga på facebook. Håper dette er ok :http://www.facebook.com/event.php?eid=14114155145 Bare å melde seg på så ser vi hvor mange vi kan forvente å bli Får sånn innloggingsside. PS! Ingen som har org v tåkelykt til E36 å selge meg rimelig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Man må være medlem på facebook og logge seg inn for å melde seg på. Tror de selger tåkelykter til en grei pris på biltema. Ikke originale, men duger nok for sommeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 379,- på BT, er ikke så ille. Men når man er Norges dårligst betalte mekaniker, og kjører helt til Fredrikstad for å bytte topp for kompiser, og har TV og DVD som konka på samme dag, blir det vel til at jeg får la lysa være tapet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 379,- på BT, er ikke så ille.Men når man er Norges dårligst betalte mekaniker, og kjører helt til Fredrikstad for å bytte topp for kompiser, og har TV og DVD som konka på samme dag, blir det vel til at jeg får la lysa være tapet Hehe. Håper for guds skyld kompisene dine dekket reisen din Blir sikkert så jeg bestiller enda mer fra Koed til sommeren så du kan hive med et brukt tåkelys da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Til sommeren kan du hive med et Rotrex kit He-he, er bare slik og det er greit for meg. Som du sikkert skjønner er jeg typen som liker å holde på med disse bilene.... Var ikke noe "syting" fra mitt hold, bare sa det som det var, og jeg kjører til Østfold for å gjøre ferdig denne 525en som en vennetjeneste, fordi det var han som fikk meg interessert i bil. Og fordi han kom slepende med et vrak til verkstedet mitt som jeg byttet ALT annet på, og gjerne vil avslutte "jobben" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Synd jeg ikke fikk med meg treffet... Hadde vært kult! Men måtte skifte en drivakselmansjett før jeg tok sjansen på å kjøre så langt som jeg måtte, så ble en dag forsinket... Kom opp til Trondheim igjen for et par timer siden bare. Men det blir vel flere treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Fornøyd med nybil ellers? Håper vi får se den på treff.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 flotte greier, dette må jeg prøve å få med meg! var på lånke ifjor, var bra oppmøte av bimmere der.. selv hadde jeg Focus så jeg turte ikke nærme meg porten engang;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå