Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vårt neste treff blir vårtreffet!!

bare vi blir enige om når vi skal ha avreise fra Trondheim mot lånke så :)

Hvis vi hadde tatt sikte på å kjøre 08:00 fra f.eks Ikea da??? kom gjerne med innspill her :)

08:00 Fra Ikea høres ut som en bra deal d :)

De fleste burde vell klare det viss de prioriterer riktig kvelden før og ikke slår seg på fylla :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornøyd med nybil ellers?

Håper vi får se den på treff....

Jess da, fornøyd jeg vettu :) Er litt småtteri som må fikses, men det var jeg klar over. Men spørs om det blir ei stund til den kommer på treff... Skal bare ha den i Trondheim ei uke nå før jeg henter Honda'n igjen. Bare tester den litt nå så jeg kan finne ut hva som må gjøres før vinter'n. Ix'n skal i utgangspunktet være vinterbil, så må gjøre den klar ;) Har ikke plass til å ha to biler i Trondheim... :P Kan jo være at jeg klarer å få med meg en kompis med BMW, eller om jeg sniker meg med med Honda'n og parkerer litt unna :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Har vært litt ute av diskusjonen ang. Lånke. Men har jeg forstått det rett om vi møtes Lørdag 26/04-2008 klokken 08.00 (Helst litt før, seinest avreise 08.30 f.eks), på IKEA Leangen. Kjører i sammlet flokk nordover mot Lånke.

Kan oppdatere tråden med denne tittelen, så fort vi er enige.

Ellers kan jeg legge inn ett innlegg, med farge på skrifta å slikt, så folk får det med seg.

Dette blir ei bra helg! Noen som veit når det er ferdig om kvelden?

Skal prøve å få ferdig banner ikveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...