ALLSTAR Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 hehe, vi har focus som konebil!! focus kan bli fin den å sjø men det e bimmern som gjeld!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 vårt neste treff blir vårtreffet!!bare vi blir enige om når vi skal ha avreise fra Trondheim mot lånke så Hvis vi hadde tatt sikte på å kjøre 08:00 fra f.eks Ikea da??? kom gjerne med innspill her 08:00 Fra Ikea høres ut som en bra deal d De fleste burde vell klare det viss de prioriterer riktig kvelden før og ikke slår seg på fylla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 allstar: bilen var grei, men så ut som draugen og lød som en.....en....firer. kreves minst et par sylindre til for at øret mitt skal sikle:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 hehe blir fort litt penere når alle SEX er med ja bmw 6`er da altså bensin er kanskje noe av det peneste mann hører med riktig eksos seff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Får lytte til min da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Fornøyd med nybil ellers?Håper vi får se den på treff.... Jess da, fornøyd jeg vettu Er litt småtteri som må fikses, men det var jeg klar over. Men spørs om det blir ei stund til den kommer på treff... Skal bare ha den i Trondheim ei uke nå før jeg henter Honda'n igjen. Bare tester den litt nå så jeg kan finne ut hva som må gjøres før vinter'n. Ix'n skal i utgangspunktet være vinterbil, så må gjøre den klar Har ikke plass til å ha to biler i Trondheim... Kan jo være at jeg klarer å få med meg en kompis med BMW, eller om jeg sniker meg med med Honda'n og parkerer litt unna hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 14, 2008 Share Skrevet April 14, 2008 Velkommen uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Flott treff idag! Legger ut et par bilder i morgen kveld når jeg har fått kommet meg hjem til Fosen. Venter.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Jeg skal gå til innkjøp av en Bmw M3 E-36, men jeg er avhengi å få bytta inn bilen jeg har.. Er det noen som vet om noen som står til salgs hos forhandler? Kanskje i Tr.heim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 såpass. Ikke fornøyd med 1-ern? 3,2 eller 3,0? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Egentlig det samme om det er 3,0l eller 3,2l.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Hei. Har vært litt ute av diskusjonen ang. Lånke. Men har jeg forstått det rett om vi møtes Lørdag 26/04-2008 klokken 08.00 (Helst litt før, seinest avreise 08.30 f.eks), på IKEA Leangen. Kjører i sammlet flokk nordover mot Lånke. Kan oppdatere tråden med denne tittelen, så fort vi er enige. Ellers kan jeg legge inn ett innlegg, med farge på skrifta å slikt, så folk får det med seg. Dette blir ei bra helg! Noen som veit når det er ferdig om kvelden? Skal prøve å få ferdig banner ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Ja høres greit ut det Blir trolig vanskelig å arrangere felles tilbakekjøring da folk mest sannsynlig tar kvelden på ulike tidspunkt. Minner om Facebook Eventet på følgende URL: http://www.facebook.com/event.php?eid=14114155145 Foreløpig har 11stk bekreftet sin deltagelse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 ble litt surr til meg nå.. er det nordmøre gatebil som har treffet lørdag? er det ikke treff søndag og? Tenkte meg nedover : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Vi drar på lånke på lørdagen der nordmøre gatebil har treff. Så blir det vel vanlig bimmers treff på søndagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå