Sir Hofstad Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Skjønner ikke dette Facebook... Åssen melder jeg meg på der? Ser det mangler mange på lista også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 15, 2008 Forfatter Share Skrevet April 15, 2008 Er det inntresse for treff på søndagen da? Synes neste vi bør stille da å, siden mange som kommer ikke bruker forumet. Kommer de til tomt treff, er det mindre sjangs for at de kommer neste gang. Med den stigningen vi har hatt siste treffene, bør vi følge opp. Men såklart, alt dette er frivilig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Må ha treff Søndag Så vi får skrytt litt fra Lørdagen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Må ha treff på søndagen ja. Skal få kjøpt kamera til den helgen, så må få prøvd det ut litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Må ha treff på søndagen ja. Skal få kjøpt kamera til den helgen, så må få prøvd det ut litt. Snakker vi speilrefleks? Du har ihvertfall tilgang til mange gode motiver den helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Skjønner ikke dette Facebook...Åssen melder jeg meg på der? Ser det mangler mange på lista også. Mener det skal stå "join this event" på høyresiden på menyen der. Klikk på den. Så trykke du på "attending" på samme side etterpå. Da skal du dukke opp i listen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Velkommen skal dere være på Lånke er vel ferdig med kjøringa i 17-tiden hvis jeg ikke tar helt feil, jeg skal ihvertfall ta siste vakta og må stå til treffet er ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Flott treff idag! Legger ut et par bilder i morgen kveld når jeg har fått kommet meg hjem til Fosen. Venter.... Skwalley med frue ventet barn når jeg snakket med han på Søndag... Mulig han er blitt Far og har det travelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Forøvrig er denne tråden nå den nest mest viste på annet bil og motorprat... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Og hvis noen skulle være interessert har jeg muligens fått leid et verksted på Hegra rett utenfor Stjørdal, med lakkverksted ved siden av. (som er i drift)... 2 og 4 søylers bukker, 2 porter, kompl med verktøy. Burde være muligheter der? Leien er overkommelig for 2-3 stykker, + kan ta inn andre biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Flott treff idag! Legger ut et par bilder i morgen kveld når jeg har fått kommet meg hjem til Fosen. Venter.... Skwalley med frue ventet barn når jeg snakket med han på Søndag... Mulig han er blitt Far og har det travelt? Beklager, viste ikke det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Er ikke noe å beklage Håper det kommer bilder av bimmere og nyfødt entusiast snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Og hvis noen skulle være interessert har jeg muligens fått leid et verksted på Hegra rett utenfor Stjørdal, med lakkverksted ved siden av. (som er i drift)...2 og 4 søylers bukker, 2 porter, kompl med verktøy. Burde være muligheter der? Leien er overkommelig for 2-3 stykker, + kan ta inn andre biler. hvor i hegra er dette?? e det lakken lund? (rett før den smale brua ETTER hegra) eller e det på anner sia av veien for stasjon? (der amcar guttan holdt på?) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Lakken Er "svigers" som lakker ( skal være dyktig), og gutta som har leid har ikke vært der på lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet April 15, 2008 Share Skrevet April 15, 2008 Hei! Ble litt hektisk i går ja.... men det ble ingen fødsel. Går fortsatt å venter i spenning. Legger ikke ut oversiktsbilder ettersom slike ligger her fra før. Men her er et par andre bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå