Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

He-he :D

La merke til en bimmer som la seg inn bak meg ved Strandveien.

Holder 70 med Opelen og tok ikke lange stunda før du hadde fått nok.... 8)

Vil si at den E39en din er dritfin...

Så 3 bimmercaber i dag, skikkelig fine, E30,E36, og en E46 :D

takk takk! må si den er rimelig strøken din å da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme for meg hvilken veg vi kjører er jo bare 10min forskjell 8)

Merket det da du passerte meg på omkjøringsveien i går 8)

Mulig jeg må kjøre til Fredrikstad etter å ha hjulpet Mexos Fredagskvelden.

Gjelder henting av "spesielle" felger, he-he...

Men betyr da at det er fysisk umulig å bli med.

Ingen mulighet til å få de opp til Oslo da? Så kan jeg ta de med til Trondheim for deg på Torsdag. Kan muligens møte de på veien :)

Jeg har Autopass så er samma for meg hvilken vei vi kjører. Men tror ikke det er mange kronene å spare på å kjøre omvei altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter forresten ved vinduet og kikker over på parkeringsplassen og ser at Allstar har fått på sommersko. Nesten så jeg må en tur over for å kikke nærmere :D

Jasså? bor du oppi det området du å?

Da ble det faktisk bilhandel idag! Endte med å kjøpe den 525iA 2003 som står på møller bil her i Trondheim. Bilen har rulla 125.000km, men den virket kompakt å fin utvendig og invendig. Ellers er den lasta med alt utstyr untatt elektriske stoler. Får den på mandag eller tirsdag, skulle byttes panser, samt ryggesensor, blinklyspære og tåkelyspæreholder.

Imens kjører jeg en vw jetta lånt av møller bil. (Skulle egentlig låne en A6 2,5 diesel 2003 modell, men lånebilen kom alldri inn igjen.) Ikke akkurat hverken BMW eller Audi, denne jettaen!

Legger med en link til bilen. Mener jeg gjorde en real handel. Det er tatt inspection II av møller bil, også fikk jeg satt på sommerhjul med firehjulskontroll, gått over a/c, ny navigasjons-cd, omregistrering og årsavgift, 6mnd garanti, 3 sett alufelger med greie hjul. samt tatt diagnose. alt dette for 280.000 kr.

Dessuten var det kampanje fra IF på fullkasko/m leiebil for 250kr mnd/3000 i året, kjørelengde 16.000km i året. Så slo til der å. Neste år blir det gjensidige igjen.

http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er samlet her både Allstar, Hofstad'en og meg. Men grattis med ny bil. den var jo lekker som f..! Da kjører du vel den til Lånke? Skal bli morsomt å se den "live". Du bor på Fossegrenda? Kanskje vi skulle ha samlet oss og tatt en pils en vakker dag :beer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, gleder meg til å få den nyvaska å polert i egen eie. Skal innrømme at etter å ha sett på E39 siden jeg kjørte opp, så er dette den kombinasjonen jeg selv mener er finest, derfor jeg slo til.

Kjører denne til Lånke ja! Burde egentlig kjøre 530'en med tilsalgs-skilt på, men skitt au. Rop ut om noen som vil ha bra e34 med skikkelig motor :D

Vært fint å tatt en kveld, satt på litt rock&roll å tatt ett par pils.

Bor i fossegrenda ja. Selve industriplassens mor!

Noen som skal ut å rocke ikveld da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he :D

La merke til en bimmer som la seg inn bak meg ved Strandveien.

Holder 70 med Opelen og tok ikke lange stunda før du hadde fått nok.... 8)

Vil si at den E39en din er dritfin...

Så 3 bimmercaber i dag, skikkelig fine, E30,E36, og en E46 :D

takk takk! må si den er rimelig strøken din å da :D

Opelen du tenkte på :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter forresten ved vinduet og kikker over på parkeringsplassen og ser at Allstar har fått på sommersko. Nesten så jeg må en tur over for å kikke nærmere :D

Var skikkelig godt å få på sommerhjul ja:) ble jo se`ende litt bedre ut også :)

Ny E39 oppi fossegranda da ja :) LEKKER bil!!!!!!!!!!!!!!!

GRATTIS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker! Behagelige greier å handle til forhandler her i byen. Har alltid handlet bil privat i andre deler av landet. Aner ikke hva man får, i tilegg må man betale flyreiser og bensin på turen hjem.

Dessuten er jeg veldig fornøyd med Møller til nå. Har vært ryddig og fint å kjøpe bil der. Selgeren har vært rolig å behjelpelig. Nå gjennstår det bare å se om de klarer å levere ut bilen i rett tid, og om den holder mål.

Og for all del! Jeg klarer nesten ikke å vente på å sette meg bak rattet i Jettaen, dieselmonsteret med 105 HK. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig fin bil Einar! Godt kjøp. :D

Forresten så skal det bli dekk skift på meg i morgen. Har litt problem med at vinterfelgene er rustet fast eller noe sånt. Har gått å sprutet på rustløser jevn i hele dag og bestemt at sommeren kommer i morgen. Så om jeg må bruke hammer skal det være dekk skift. :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...