Sir Hofstad Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Bruker (plast)slegge for å kakke av felger som sitter... Må ha litt moment for ikke å ødelegge felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Grattis med ny bil Einar M54 var vell et mål i seg selv. Gleder meg til å se den live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Noen som var på lånke på bilcross løp i går? Var maange fete bimmere der! over halvparten var mtech biler så det ut som Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Virkelig fin bil Einar! Godt kjøp. Forresten så skal det bli dekk skift på meg i morgen. Har litt problem med at vinterfelgene er rustet fast eller noe sånt. Har gått å sprutet på rustløser jevn i hele dag og bestemt at sommeren kommer i morgen. Så om jeg må bruke hammer skal det være dekk skift. Hei! Takk for det! Du kan ta en 1,5m 2"4" planke, legge den horisontalt over navet med enden av planken på enden av dekket, så den stikker ut en meter på den ene siden. Sette to stropper på eikene på hver side av navet og rykk til. Da slipper du å slå på felgen iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomkleven Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Gleder meg til å få opp bilen til Stjørdal 18 mai, da vil jeg sannsynligvis bli å se på de treffa jeg kan få med meg frem til jeg reiser tilbake i slutten av juni. Noen som har kontakter her oppe som er rå på forgasserjustering? Gjerne litt rimelig også... E21 M10B18 med Weber forgasser, justert så smått hjemme i garasjen, med for små dyser... Måtte skru opp dysene bittelitt, så bensin kunne trenge gjennom på siden av dysene. Fungerer jo, men langt fra optimalt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Noen som veit forskjellen mellom M54 og M52TU? Annet enn volum og effekt? Noen tekniske forskjeller på motorstyring, vanos eller legeringer? Hva er dreiemomentet på M52B28TU ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M54 http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_M52 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Noen som veit forskjellen mellom M54 og M52TU? Annet enn volum og effekt? Noen tekniske forskjeller på motorstyring, vanos eller legeringer? Hva er dreiemomentet på M52B28TU ? Er vell i utgangspunktet ganske like motorer da M54 er en noe vidreutvikla M52TU. Større innsug på M54. Dreimomentet på M52TUB28 er 280NM ved 3500r/min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Okei. Hvordan er forbruket ditt på 328'en? Blanda/bykjøring. Så på 525'en at det lå på 1,3-1,4. Men da var det sikkert mange som har prøvekjørt den hardt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Bruker stort sett mellom 0,9 og 1 liter på blanda kjøring, veldig sjelden over litern selv ved hard kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 20, 2008 Forfatter Share Skrevet April 20, 2008 Kam være at siden den nettopp hadde vært på inspectionII så har de nullstillt elektronikken. Da spretter den forbruksmåleren i taket bare på en liten tur eller to. Men rundt literen høres fornuftig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Da ble det dekk skift i dag. Ble mye sparking, da alle hjulene satt fast. Men skal jeg ha høyt trykk i dekkene? 225/45/17 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Gratulerer Erlend 2,8 bar kanskje? er det mye i dem nå? Jeg kommer på Lånke med byens blankeste M3 front Gleder meg til å montere denne gutta. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 Fylte på til 3,0 bar nå. Hva tror folket? Så også at det trengs en firehjulskontroll, eller hva det no heter. Men det får vel bli etter at det nye senkesettet er montert. Se der ja, ble bra det. Må tru at min også blir sånn etterhvert nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 20, 2008 Share Skrevet April 20, 2008 4-hjulskontroll ja Skal ha det på Norservice på mandag. Kjekt å ta det etter senkesett er montert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå