Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Virkelig fin bil Einar! Godt kjøp. :D

Forresten så skal det bli dekk skift på meg i morgen. Har litt problem med at vinterfelgene er rustet fast eller noe sånt. Har gått å sprutet på rustløser jevn i hele dag og bestemt at sommeren kommer i morgen. Så om jeg må bruke hammer skal det være dekk skift. :twisted:

Hei! Takk for det!

Du kan ta en 1,5m 2"4" planke, legge den horisontalt over navet med enden av planken på enden av dekket, så den stikker ut en meter på den ene siden. Sette to stropper på eikene på hver side av navet og rykk til. Da slipper du å slå på felgen iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å få opp bilen til Stjørdal 18 mai, da vil jeg sannsynligvis bli å se på de treffa jeg kan få med meg frem til jeg reiser tilbake i slutten av juni.

Noen som har kontakter her oppe som er rå på forgasserjustering? Gjerne litt rimelig også...

E21 M10B18 med Weber forgasser, justert så smått hjemme i garasjen, med for små dyser... Måtte skru opp dysene bittelitt, så bensin kunne trenge gjennom på siden av dysene. Fungerer jo, men langt fra optimalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som veit forskjellen mellom M54 og M52TU? Annet enn volum og effekt? Noen tekniske forskjeller på motorstyring, vanos eller legeringer?

Hva er dreiemomentet på M52B28TU ?

Er vell i utgangspunktet ganske like motorer da M54 er en noe vidreutvikla M52TU. Større innsug på M54.

Dreimomentet på M52TUB28 er 280NM ved 3500r/min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fylte på til 3,0 bar nå. Hva tror folket? Så også at det trengs en firehjulskontroll, eller hva det no heter. Men det får vel bli etter at det nye senkesettet er montert.

Se der ja, ble bra det. Må tru at min også blir sånn etterhvert nå. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...