Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du hørte rett, Einar. Men ingenting å gjøre med det nå. Fort gjort å fikse igjen. Har allerede fått tilbud på dør til tusenlappen og kjole skal ikke bli vanskelig å finne. Kommer sterkt tilbake 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så tror jeg at jeg så ALLSTAR sin bil.. Var i hvertfall en grå 5-serie touring med gromme felger.. Gjennom sentrum i dag tidlig..

Stemmer nok bra ja :) var på vei til ett kundemøte meed fokusbank nedi byen her :)

Hva har skjedd Eirik???

Det skjedde ikke da vi var å vasket vel??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Konkurranse!

Den som skriver inn inlegg nr. 1000 på Trondheim's treff tråden, får en plakat av nye M3 jeg har liggende. Fikk ett par slike etter lotteriet på årsmøtet til CCN. Vedkommende får den på neste treff!

To innlegg på rad er ugyldig! :D

Så kom igjen! Skriv nå unyttig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den kokte til meg.. bred dam med kjølevæske fra bilen og 300 meter bak meg så jeg etterpå. fullt i ekspansjonstanken, helt tomt i slangen mellom radiator og topp. håper bare ikke toppen har vridd seg eller noe sånt.. Skal ta den med til et bilverksted i kveld.. så skal de se på det i morgen..(bekjentskap)

redd for å gjøre noe mye selv med den, først og fremst på grunn av toppen..

Men er jo bare ikke å slepe den heller.. slepekrok finns ikke, bare plasten.. men det skal det ikke stoppe i..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: tellte feil isted, ser det ble Vegard. Håper du kommer til Lånke så skal du få den plakaten :)

ikke så værst med 1000 innlegg og en tråd som nesten alltid er blant topp ti på førstesia. Arti med engasjerte folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...