ESveen Skrevet April 22, 2008 Forfatter Share Skrevet April 22, 2008 Vi er med! Kunn med en bil såklart. EirikL: Hørte noen stygge rykter. Fikk helt vondt i meg! Den steikfine caben Typisk uflaks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Du hørte rett, Einar. Men ingenting å gjøre med det nå. Fort gjort å fikse igjen. Har allerede fått tilbud på dør til tusenlappen og kjole skal ikke bli vanskelig å finne. Kommer sterkt tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 må man ha hjelm for å kjøre? andre rulees? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ANDY75 Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 får kanskje med meg en kompis med e36 328cab + min gamle e34 520i kanske håper på det beste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ANDY75 Skrevet April 22, 2008 Share Skrevet April 22, 2008 Jeg blir med på felleskjøringa hvertfall..Kjørte opp i dag hææli : ) grattis med lappen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Og så tror jeg at jeg så ALLSTAR sin bil.. Var i hvertfall en grå 5-serie touring med gromme felger.. Gjennom sentrum i dag tidlig.. Stemmer nok bra ja var på vei til ett kundemøte meed fokusbank nedi byen her Hva har skjedd Eirik??? Det skjedde ikke da vi var å vasket vel?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Konkurranse! Den som skriver inn inlegg nr. 1000 på Trondheim's treff tråden, får en plakat av nye M3 jeg har liggende. Fikk ett par slike etter lotteriet på årsmøtet til CCN. Vedkommende får den på neste treff! To innlegg på rad er ugyldig! Så kom igjen! Skriv nå unyttig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Jeg har ikke mulighet til å komme på treff hverken lørdag eller søndag. F...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Har dilemma her folkens. 17" M-tech2 felger, eller 18" M-paralell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Har dilemma her folkens. 17" M-tech2 felger, eller 18" M-paralell? stemmer for 18" M-paralell.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Faen, plages med bilen.. får håpe den blir grei til helga.. Edit: innlegg 1000 : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ANDY75 Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Skwalley (stemmer også for 18" M-paralell.... ) vegar br.(Faen, plages med bilen.. får håpe den blir grei til helga..) hva er problemet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Den kokte til meg.. bred dam med kjølevæske fra bilen og 300 meter bak meg så jeg etterpå. fullt i ekspansjonstanken, helt tomt i slangen mellom radiator og topp. håper bare ikke toppen har vridd seg eller noe sånt.. Skal ta den med til et bilverksted i kveld.. så skal de se på det i morgen..(bekjentskap) redd for å gjøre noe mye selv med den, først og fremst på grunn av toppen.. Men er jo bare ikke å slepe den heller.. slepekrok finns ikke, bare plasten.. men det skal det ikke stoppe i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet April 23, 2008 Share Skrevet April 23, 2008 Glede meg til Lånketur nå ja. Håper bare finværet holder seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 23, 2008 Forfatter Share Skrevet April 23, 2008 Edit: tellte feil isted, ser det ble Vegard. Håper du kommer til Lånke så skal du få den plakaten ikke så værst med 1000 innlegg og en tråd som nesten alltid er blant topp ti på førstesia. Arti med engasjerte folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå