Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Er bare siste biten med grus, og den er vel rimelig bra nå, så får bare kjøre forsiktig :D

Ellers skal jeg opp til Mexos om en halvtime, og det kommer venner fra treffet for å hilse på i løpet av kvelden.

Kjører touring i morgen da jeg ikke rakk noe med 325en, greit å ha flere bimmere i slike tilfeller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan skal dere gjøre det med shining av bilen til i morgen.

Skal dere gjøre det i kveld eller satse på vaskemulighet på lånke?

Er jo grusvei der så blir jo fort bli skittete igjen..

Tror det er lite muligheter for vasking der. Kan ikke huske å ha sett...

Får ta krypkjøring på grusveien :)

Noen som vet om café'n er åpen eller bør man ta med medbrakt og campingstoler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ingen bmw cruising til lånke for min del i morgen :(

Lur som jeg var så bestemte jeg meg for å montere eisenmann anlegget i kvell, jeg skulle ta ned anlegget for å sveise på sound røret og da knakk selfølgelig to pinnbolter i skjøten mellom grenrørene og eksosanlegget :evil: Helt umulig å få borra ut da boltene er alt for harde så måtte bare gi meg på det i kvell. Men skal begynne tidlig i morgen så jeg kommer meg til lånke i løpet av dagen iaffal :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

02.30 var bimmern til Mexos klar til treff :D

Og tidligere på kvelden hadde jeg en herremann med ny bil på besøk, og bilen var DRITFIN :D

Skikkelig misunnelig kjenner jeg og vurderer sterkt det nye jobbtilbudet med høyere lønn.

Inline six: bruker å skjære inn et spor i flensen inn til bolt for å få løsnet den.

Skjønner du ikke hva jeg mener kan du ringe meg skal jeg forklare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da er jeg helt utmattet etter å ha styret med bilen min siden klokken 09.00 imorges. Ble en kjempeøkt på kvelden, med noen problemer som gjorde at det tok mye lengre tid enn både jeg, Hofstad og Silver hadde regnet med. Men Hofstad lot seg ikke knekke og brukte fantasien og erfaringen sin til å ordne alt. Hadde ikke klart dette ikveld uten han, Silver og @lan.

En stor takk til dere gutta som hjalp meg! Det betyr mye. En ekstra stor takk til Hofstad som sporty stilte opp enda vi ikke kjenner hverandre så godt enda. Merket selv at jeg begynte å bli veldig sliten på slutten og er da veldig kjekt å ha noen som hjelper en igjennom det og ikke gir seg, samt vet hva han skal gjøre til enhver tid.

Nå skal jeg krype til sengs og sove litt før den store dagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det snart klart for avreise til Lånke, minner folk på å ta med seg kontanter nok, tviler på at det er kortterminaler der oppe?

I morgen søndag 27/4 er det treff på Lidl på tiller!

Treffet begynner kl. 13.00 som vanlig og varer et par timer utover. Fin sjangse til å snakke litt om Lånke og veksle bilder derfra etc.

Dessuten kommer det noe info ang. pussetreff og vårtur som er neste helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter kanskje 3 timers søvn, og verdens kjappeste bilvask på morgenkvisten kjørte jeg opp på IKEA hvor det var linet MASSE fine bimmere :D

Ganske fin følelse å cruise 20-30 bimmere i lag til gatebiltreff...

Vi var 21+ som stilte sammen på området, og noen parkerte utenfor.

Hadde avtalt plass til 12-15 med sjef O.I. Kvande, men en kjapp tlf fikk vi stå omtrent samlet alle oss.

Må si jeg er imponert over entusiasmen til dere bimmere her oppe :D

Jeg og Einar hadde håp når vi startet, men at det skulle bli en slik fin gjeng var kanskje mer enn vi trodde.

TAKK alle sammen, og treffes snart.

(Kommentar fra besøkende VAG-mann: står jo bare f.... BMWer her jo 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irriterte meg at jeg våknet 0830 i morrest...enda jeg hadde på vekkeklokke til 7...:( men kon meg i vei å det var veldig mye fine både bmw'er og andre biler. folk her vet vel sikkert ikke hvem jeg er siden jeg ikke har vært med så mye på treff, bare et par ganger før, men ser fram til en fin bilsommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

irriterte meg at jeg våknet 0830 i morrest...enda jeg hadde på vekkeklokke til 7...:( men kon meg i vei å det var veldig mye fine både bmw'er og andre biler. folk her vet vel sikkert ikke hvem jeg er siden jeg ikke har vært med så mye på treff, bare et par ganger før, men ser fram til en fin bilsommer :)

Vet ikke om jeg har fått hilset på deg, men fint du fikk tatt turen :D

Kom flere nye innom oss og hilste på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig bra oppmøte ja! Hadde ikke forventet så mange BMW'er på IKEA i mårrest :D

Håper noen legger ut noen bilder fra idag.

Eneste som var synd på Lånke er at man må passe på at stupfulle folk ikke faller eller ødelegger bilene. Skikkelig triste folk som drikker seg stupfulle på dagtid på slike treff. (Har ingenting imot folk som drikker pils i sola).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...