Vmaxx Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Var meget bra treff idag, arti å kjøre på rekke fra IKEA, selv om jeg kom litt sent og måtte kjøre på litt for å holde følge (måtte stoppe i bomringene). Tenkte jeg skulle legge ut litt bilder jeg tok der.. bimmer-slangen:) Bimmer-rekka:) Noen som vet noe om denne? så rimelig voldelig ut.. E30 M3 turbo... ca 500hk hvis jeg ikke husker feil? fløtta seg hvertfall.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Takk for bilder Vmaxx Den bimmer-rekka var rimelig voldsom.... Føltes ok å sitte i den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Var bra oppmøte idag ja! Var digg å kjøre i bimmersrekka til lånke. Kommer nokk på treffet i morgen å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Da har jeg gått igjennom 291 bilder fra i dag og i går. Slettet noen som var dårlige da. Skal få lagt ut en god del i løpet av dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 jepp, føltes bra å være BMW eier akkurat da:) Bildene ble så som så siden jeg ikke er noen Per Heimly men man fikk hvertfall en anelse om hvordan det var. Flott at været var så bra, ble jo spådd regn og greier.. Hadde noen filmer og men de ble tatt med mobilen pluss at det alltid kom noe i veien (bl.a. hofstad:D) så orket ikke legge dem ut.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Blir mye bevegelse på meg med små gutter som er i farta He-he... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Den warsteiner bimmer`n så GRYM ut på utsiden, men var standard E28 intr... ikke noe spes M-tech e.l... DRIT TØFF bil da :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Sto å sikla litt over den s38b38 utstyrte e30en, og den e34 520ia, den viste seg å være en stroket og oppborret m30b35, med volum på 4 Liter og fullt datasprut og tenning , var syykt fin lyd i den når den virkelig ga på. Så den worsteiner m535en, Observerte totalt 3 e28ere på lånke, Dro litt tidlig, noen som fikk med seg finaleresultatet i breisladden?. Krysser fingra for beste merket Flott treff, svidd gummi og svidd hud (ble litt solbrent). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 26, 2008 Forfatter Share Skrevet April 26, 2008 Da har jeg gått igjennom 291 bilder fra i dag og i går. Slettet noen som var dårlige da. Skal få lagt ut en god del i løpet av dagen. Satan. Det skulle holde! Fint at du gidder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holberg Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Var knall og treffe dere i dag:) Forbanna vifta mi... hadde ikke den tatt kveld hadde jeg og stått lina opp der;p Fikk kjørt med noen av dere nedover igjen da:) Herlig og cruise ned fra biltreff med mye støy og bråk bak bimmers folk som ikke har det travelt! Ang i morgen så får ikke jeg til og komme, lovte svigerfar og hjelpe til med en badestamp (må vell til for å få drikke pils der i sommer;\) Men neste gang blir det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Sykt bra oppmøte idag ass!! var arti å stille ut bilen, sto med lars og erlend Men var skeptisk over de som kom dritings kl.12.00.. tapere.. gikk å vangla rundt dyre biler.. vaktene skulle vært mye strengere.. skulle bare ha kasta de ut.. Påtur hjem stoppa jeg på SHELL ved værnes for å kjøpe mat og snus, og da sto det bønder i flenk og sang og dansa og shell var full av folk som skulle ha kaffe til heimerten.. Med barn og vanlige folk der.. TRAGISK! Skjemmes på vegne av bil-miljøet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Dro litt tidlig, noen som fikk med seg finaleresultatet i breisladden?. Krysser fingra for beste merket Var en audi s2 som vant breisladden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 ES TUNING S2`en!! SINTE SAKER!! Det er vel bremset over 600hk på hjulene på den!! (mener 608hk) satser nok med 4X4 så ser det vanvittig bra ut:) skulle hatt en 330XI med STOR kompressor el no vettu!! BREISLADD!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Bimmern min står nedstøvet utenfor et bilverksted nå.. Så fikk ikke kjørt den til lånke i dag.. men jeg og et par kompiser var på plass i en gammel utsletti vectra Vi kjørte sammen med bimmers rekka, og tok mange bilder av dere, i fart.. med speilreflekskamera, ble mange rå bilder, skal legge de ut snart Treffet på lånke var fett! var mange turbobimmere på banen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 26, 2008 Share Skrevet April 26, 2008 Er spent på å se bildene. Var så kult å se noen henge ut av ruta på opel'n med kameraet som innsats for å fotografere bilen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå