Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Var meget bra treff idag, arti å kjøre på rekke fra IKEA, selv om jeg kom litt sent og måtte kjøre på litt for å holde følge (måtte stoppe i bomringene).

Tenkte jeg skulle legge ut litt bilder jeg tok der..

bimmer-slangen:)

cqwnveqeoot6eker6ebd.jpg

Bimmer-rekka:)

ydznkfpwbsugv31rley9.jpg

Noen som vet noe om denne? så rimelig voldelig ut..

gkx2e29yior9zzzh086f.jpg

8w7vgkxd2qqbx6n2z8bd.jpg

yujcvrqrs57f6k18cw93.jpg

pwf297ge14aax9cc8f1i.jpg

E30 M3 turbo... ca 500hk hvis jeg ikke husker feil? fløtta seg hvertfall..

io5zxj7xw0q9niy5kska.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

jepp, føltes bra å være BMW eier akkurat da:) Bildene ble så som så siden jeg ikke er noen Per Heimly men man fikk hvertfall en anelse om hvordan det var. Flott at været var så bra, ble jo spådd regn og greier..

Hadde noen filmer og men de ble tatt med mobilen pluss at det alltid kom noe i veien (bl.a. hofstad:D) så orket ikke legge dem ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sto å sikla litt over den s38b38 utstyrte e30en, og den e34 520ia, den viste seg å være en stroket og oppborret m30b35, med volum på 4 Liter og fullt datasprut og tenning :-), var syykt fin lyd i den når den virkelig ga på.

Så den worsteiner m535en, Observerte totalt 3 e28ere på lånke,

Dro litt tidlig, noen som fikk med seg finaleresultatet i breisladden?. Krysser fingra for beste merket :-)

Flott treff, svidd gummi og svidd hud (ble litt solbrent).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var knall og treffe dere i dag:)

Forbanna vifta mi... hadde ikke den tatt kveld hadde jeg og stått lina opp der;p

Fikk kjørt med noen av dere nedover igjen da:) Herlig og cruise ned fra biltreff med mye støy og bråk bak bimmers folk som ikke har det travelt!:D

Ang i morgen så får ikke jeg til og komme, lovte svigerfar og hjelpe til med en badestamp (må vell til for å få drikke pils der i sommer;\)

Men neste gang blir det!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt bra oppmøte idag ass!! var arti å stille ut bilen, sto med lars og erlend :) Men var skeptisk over de som kom dritings kl.12.00.. tapere.. gikk å vangla rundt dyre biler.. vaktene skulle vært mye strengere.. skulle bare ha kasta de ut..

Påtur hjem stoppa jeg på SHELL ved værnes for å kjøpe mat og snus, og da sto det bønder i flenk og sang og dansa og shell var full av folk som skulle ha kaffe til heimerten.. Med barn og vanlige folk der.. TRAGISK! Skjemmes på vegne av bil-miljøet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bimmern min står nedstøvet utenfor et bilverksted nå.. Så fikk ikke kjørt den til lånke i dag.. men jeg og et par kompiser var på plass i en gammel utsletti vectra ;) Vi kjørte sammen med bimmers rekka, og tok mange bilder av dere, i fart.. med speilreflekskamera, ble mange rå bilder, skal legge de ut snart :) Treffet på lånke var fett! var mange turbobimmere på banen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...