Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Hehe, vi lo godt når vi holdt på som værst :) vi starta jo sist fra ikea, så vi måtte jo kjøre som f for å få bilder av flest mulig bmw`er.. og rekka kjørte ikke sakte til tider..

Og takk for følge til deg med svart e46 M3 på tur fra lånke.. 2.0i 8ventilern hadde lite å stille opp med men ;) vi prøvde så godt vi kunne! sykt pen bil forresten ; )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

No er jeg TRØTT! Men får vel komme med dette før jeg køyer.

Bimmers på lånke 24.april 2008

Dette er såklart bare et utdrag av bildene jeg har. Av de 291 bildene jeg tok var det 160 bilder som ble igjen etter sletting. Er vel bare litt "trigger happy" får man si. :gunfire: Når det kan være 3-4 bilder av samme objekt, blir det mange bilder. :D Under breisladden ble det også endel bilder som ikke kunne brukes, da jeg sto i andre rekke til å starte med og tok bilder i blinde. Resten av bildene kan også legges ut hvis ønsket er der, men er mye av det samme.

ALLSTAR: hvorfor hadde du sleeper på skiltet foran? Det var tøft, ingenting med det. Men er det et kallenavn du har eller noe sånt? Det bak skjønnte jeg selv da. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sykt bra oppmøte idag ass!! var arti å stille ut bilen, sto med lars og erlend :) Men var skeptisk over de som kom dritings kl.12.00.. tapere.. gikk å vangla rundt dyre biler.. vaktene skulle vært mye strengere.. skulle bare ha kasta de ut.

Så hjertens enig. Så mange latterlige mennesker som dras til slike treff. Speaker annonserte jo høyt og tydelig at folk som drakk på området ville bli bortvist, men det virket dessverre som NGK ikke var i stand til å følge opp sitt eget forbud. Veldig uproffesjonelt! Men bortsett fra noen stakkars tapere, var heldigvis flertallet samlet for å ha det morsomt med bil. Og det var jo det viktigste denne dagen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aLan: knallfine bilder :D

Legger inn bilder på Mexos sin tråd av oss som svetter natta før?

Og er det bare jeg som har med unger på treff i hele Norge?

Mine er mer entusiaster enn jeg, og griner hver dag jeg henter dem i barnehagen med Opel...

Er bare BME og resten skitbiler for dem :D

Og på tur utover i morges skjønte plutselig kona hva som gjør interesen min, ble helt i 100

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er jeg TRØTT! Men får vel komme med dette før jeg køyer.

Bimmers på lånke 24.april 2008

Dette er såklart bare et utdrag av bildene jeg har. Av de 291 bildene jeg tok var det 160 bilder som ble igjen etter sletting. Er vel bare litt "trigger happy" får man si. :gunfire: Når det kan være 3-4 bilder av samme objekt, blir det mange bilder. :D Under breisladden ble det også endel bilder som ikke kunne brukes, da jeg sto i andre rekke til å starte med og tok bilder i blinde. Resten av bildene kan også legges ut hvis ønsket er der, men er mye av det samme.

ALLSTAR: hvorfor hadde du sleeper på skiltet foran? Det var tøft, ingenting med det. Men er det et kallenavn du har eller noe sånt? Det bak skjønnte jeg selv da. :wink:

Rett etter siste tunnel hadde jeg en ACS som bare ut av intet var plassert i bakspeilet mitt, skvatt skikkelig fordi det var helt "hinsides".

Tuna og trimmet denne dieselen så den er rimelig kvass 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte bildene jeg tok på verkstedet til Mexos, så kanskje han legger de ut selv. Der ble det desverre bare 3 bilder da.

i boks ;)

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?p=772380#772380

Ja innsatsen skulle det ikke stå på :) men man må satse for å vinne ;) Så hadde jeg jo så godt mannskap til disposisjon også så vi fikk da bilen klar :) Er jo mest småfikling igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alan: Skikkelig bra bilder! Faktisk fått med bra motiver, ikke bare masse bilder av uviktige detaljer ingen gidder å så på. :D

Var ikke mange unger der nei. Kanskje mere unger på litt mer interessetreff som CCN? Gatebil er litt mer for ungdom.

Så flere vakter som ga folk lov til å tømme halvlitere i kjeften før de tokk fra dem tomboksene. Folk blir vell ikke mindre fulle av det...

Ellers en skikkelig fin dag, arti at vi holder sammen fra IKEA til utstillingen. My godt samme kara fra treffene samt flere nye. Det lover bra!

Folk klare for treff i morgen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...