Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Steike ta!!! Her ligger jeg å driver på nordsjøen mens dere har kost dere i sola med 100 vis av entusiaster...

Må si jeg kjennte suget i magen når jeg så bilde av bimmers rekka mot lånke. har som regel 10.000 sommerfugler i maven før man svinger av til banen.

Gleder meg til d blir min tur også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da hadde vi enda ett treff med 14-15 biler, ikke verst til å være dagen etter Lånke. Varte vell ikke mer enn 1,5 time.

Neste helg er det vårpussetreffet til CCN. Håper vi fra bimmers kan dra i flokk å vise at vi faktisk har blitt store.

Skal legge ut info jeg har fått fra styret ang. pussetreffet. Søndagen neste helg er det også CCN's vårtur. Denne gangen til Storlien. Kan bli ei bra rekke med feite biler dette å. Håper de fleste stiller.

Legger til at man må ikke være medlem av CCN for å være med på dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til gårdagen på lånke...

Det sto utstilt en svart e39 midt i bmw-rekka der, som hadde en lapp i frontruta der det sto den skulle selges :) Noen her som vet hvem som eier den?

Fikk lyst på den :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentli som skjer på et slikt pussetreff? Står alle med hver sin bil å polerer?

Går mer på det at folk skal ta vårpussen før treffet og så få dømt den beste jobben ;) De tar faktisk støvtesten(den med finger'n ja!) på felgkanten :lol: Her får man en vurdering av bilens karosseri, lakk, interiør, felger osv. Generell stand kort og godt. Det blir også selvsagt gjort hensyn til bilens alder slik at en 80 modell kan få samme poengsum som en 08 mod. komplett servicehefte, vognkort i bilen, klubbklistermerke, komplett verktøysett i bagasjen osv gir ekstrapoeng. :) Det blir også loddsalg med flotte premier og muligheter for å reise hjem med pokaler i ulike kategorier. Slik var det ihvertfall ifjor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det egentli som skjer på et slikt pussetreff? Står alle med hver sin bil å polerer?

Går mer på det at folk skal ta vårpussen før treffet og så få dømt den beste jobben ;) De tar faktisk støvtesten(den med finger'n ja!) på felgkanten :lol: Her får man en vurdering av bilens karosseri, lakk, interiør, felger osv. Generell stand kort og godt. Det blir også selvsagt gjort hensyn til bilens alder slik at en 80 modell kan få samme poengsum som en 08 mod. komplett servicehefte, vognkort i bilen, klubbklistermerke, komplett verktøysett i bagasjen osv gir ekstrapoeng. :) Det blir også loddsalg med flotte premier og muligheter for å reise hjem med pokaler i ulike kategorier. Slik var det ihvertfall ifjor :)

Da tror jeg at jeg vasker og støvsuger bilen og stiller som kameramann. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene xenonpæra mi tok kvelden idag! :( Noen som vet hvor jeg får kjøpt nye 6000K pærer til en rimelig penge?

bare send meg PM med hvilken pære du skal ha så kan jeg sjekke prisen og bestille opp jeg :)

har din D2s pærer?? E39 og E60/61 har vertfall det, kan være du har H7 med spesiell sokkel!! sjekk det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tilbake til gårdagen på lånke...

Det sto utstilt en svart e39 midt i bmw-rekka der, som hadde en lapp i frontruta der det sto den skulle selges :) Noen her som vet hvem som eier den?

Fikk lyst på den :D

Ja, så den. Var i farta veldig lik min. Svart skinn enest. Husker du hvilken motor som sto i?

Husker desverre ikke nr. eller navn fra den lappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er jeg TRØTT! Men får vel komme med dette før jeg køyer.

Bimmers på lånke 24.april 2008

Dette er såklart bare et utdrag av bildene jeg har. Av de 291 bildene jeg tok var det 160 bilder som ble igjen etter sletting. Er vel bare litt "trigger happy" får man si. :gunfire: Når det kan være 3-4 bilder av samme objekt, blir det mange bilder. :D Under breisladden ble det også endel bilder som ikke kunne brukes, da jeg sto i andre rekke til å starte med og tok bilder i blinde. Resten av bildene kan også legges ut hvis ønsket er der, men er mye av det samme.

ALLSTAR: hvorfor hadde du sleeper på skiltet foran? Det var tøft, ingenting med det. Men er det et kallenavn du har eller noe sånt? Det bak skjønnte jeg selv da. :wink:

Jadda, så fruen og barnevogna kompisen min trilla på der;D Bilde nr35.

Gleder meg til neste treff, det skal sies.:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...