ESveen Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 bra! håper det kommer mange i morgen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Ill bee there, skal forhåpentligvis få med meg et par biler til også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Da har jeg vasket bilen Kommer på treffet imorgen! Tøft! Den E-30'en har jeg lenge hatt lyst å ta en nærmere titt på! Har fått på lister og vasket bort litt gulfarge fra bilen, så ting ser ikke så jævli ut lenger her i gården Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Eirik: oppe tidlig idag? Blåser bra idag, heldigvis oppholdsvær, så satser på ett bra treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ANDY75 Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 ble ikke noe treff på meg i dag sitter på brekstad å kjeder vettet av meg istede jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Legger ut noen bilder fra i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Holdt på å blåse vekk i dag Treffets høydepunkter var E46 M3`n og den strøkne E30 325i`n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stjernstedt Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 ble ikke noe treff på meg i dag sitter på brekstad å kjeder vettet av meg istede jeg Da skulle du ha tatt følge med meg idag, dro fra brekstad idag tidlig Legger også ved noen bilder fra dagens treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Været var jo bare latterlig.. Blir vel mulig å stå oppreist neste gang, forhåpentligvis.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 11, 2008 Arti treff ja. Kanskje en smule opptimistisk å ha på shorts Var arti å se e46 M3. Synd han ikke ble lengre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Får prøve å komme på treffet neste gang. Da har bilen sannsynligvis fått på rieger styling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Jøss! e46 m3 jo... Synd jeg ikke kom meg på treff idag. Håper virkelig den dukker opp flere ganger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ludvigzen Skrevet Mai 11, 2008 Share Skrevet Mai 11, 2008 Kjiipt å jobbe på sjøen nå, ser ut som om dere hadde et fint treff Så meget fin ut M3'en! Får håpe han kommer innom treffet flere ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Mye bra her ja! Blåste da så inni helv.. så ble ikke der lenge, men fikk knipset noen bilder! Og til slutt tillater jeg meg å slenge inn et bilde fra photshooten samme dag ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 13, 2008 Share Skrevet Mai 13, 2008 Ble ikke treff på meg da jeg reiste til Fredrikstad på Lørdag ettermiddag, og stod fordypet i en 525 problemmotor hele Søndag Fikk den til selvfølgelig Men hadde et minitreff med Kristian (ALLSTAR) da jeg så han i god hastighet i motgående etter minnesund i går kveld. Noen av mekanikerne på jobb dristet seg til en tur og kikket og det er morro. M3en en avertert så tviler vi får se den mer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå