bmwomar Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 Da bør vel de fleste kunne kjøre bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 da har ALLSTAR atter en gang satt snuten mot Oslo på jobb... men uansett så har jeg ingen bil å komme med Strandveien Auto DREPTE Acs`en tidligere i dag!!!!!!!!!!!!!!!! Fukt i hjernen?? jævla vannhoda!!!!! kjøre ussel leiebil frem til dem klare å få bytta hjerne å få bilen til å gå knirkefritt igjen.. HELVETTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 Hvordan klarte de det da? Er de sløve om dagen? de glemte å skifte en dør på bilen min på torsdag................ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 Hørte at mekanikerne ( noen) valgte å begynne med Toyota trucks istedet? Kanskje de har fått truck meks i stedet? Fukt i hjernen( ALLSTAR): ville jeg saksøkt siste bilpleiefirma? Skjer IKKE på en sånn, men var et problem for 15 år siden... Uansett god tur, uansett hva du kjører. BMW-forhandler som er målet mitt som mekaniker så får ringe og si at dere vet av en som er entusiast. De som har vært innom der jeg jobber nå er i allefall fornøyd har jeg inntrykk av. Men sier 17.00 da? Vokste opp med disse banda så hadde vært fint å oppleve dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 Skal du også på konsert med Leppard og Lizzy i morra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 da har ALLSTAR atter en gang satt snuten mot Oslo på jobb... men uansett så har jeg ingen bil å komme med Strandveien Auto DREPTE Acs`en tidligere i dag!!!!!!!!!!!!!!!! Fukt i hjernen?? jævla vannhoda!!!!! kjøre ussel leiebil frem til dem klare å få bytta hjerne å få bilen til å gå knirkefritt igjen.. HELVETTE Du er velkommen på Bmw treff i oslo på søndag mer info i tråden her inne. Litt usikker på om jeg får til å møte opp der selv. Mulig det blir hyttetur til Tønsberg istedet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 Skal du også på konsert med Leppard og Lizzy i morra? Gjør som på TOTO å parkerer litt opp i gata og er i gata og ser fra utsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 Vet ikke hvordan det stiller seg enda med regningen denne gangen.. om BMW tar den eller om det er noe de mener jeg skal dekke dette!! da kan det bli aktuellt med søksmål mot noen ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ANDY75 Skrevet Mai 23, 2008 Share Skrevet Mai 23, 2008 Andy75: han med Alpina B10 biturbo var intr i bytte i dieseldyr hmm høres spennende ut pris på denne da:P er han her på forumet??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=18816 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mai 24, 2008 Share Skrevet Mai 24, 2008 17.00? Var det kun et forslag? Forholder oss til kl 13:00 som det bruker, og som det står i emne feltet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Legger ut bilde fra 13:00 treffet. Var 7 stk. Mangler 3 stk. på bildet som nettopp hadde dratt 1 stk. E23 og 2 stk. E46. Alle skulle tilbake til 17:00 siden det virker som folk kommer da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ANDY75 Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Ble grillings på meg kl 17.00 så da falt det bort satser på bedre oppmøte 08.06.08 :ps fint bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Ble for mye drikke i går, klarte ikke å komme meg på treff i dag, satser på å komme neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 Var det noen som dukket opp kl 17 i dag? Hadde ikke sjans å komme i dag. Ble litt for mye brunt i kroppen og leoparder i øret i går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå