Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Fine bilder, og gratulerer som dagens "Langveisfahrer" Skwalley :)

Takker! :) Nå blir det pussing og gnikking med Autoglym-pakken.

Tok flust med bilder, så om det er noen biler dere vil se igjen så er det bare å si fra så legger jeg dem ut. Har mange sladdebilder av den grønne e30 turboen. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare to Porscher der i utgangspunktet, men kom vell til en noe senere på dagen også var det to Alfaer og resten BMW :) . Ingen fra bimmerstreffene i trondheim som var ute på banen i allefall, men skal si det frista veldig på slutten av dagen men som kjent er ikke lånkebanen så veldig snill med bilene :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porschene var forøvrig to stykk 911 (930) hvorav en sliten og shabby sølvgrå targa og en hvit coupe med carrera skrift på sidene, begge var på banen. Så kom det noe senere en sølvgrå 911 4S (996) som også var ute på noen forsiktige runder runt banen. Begge Alfaene var også utpå merksnodig nokk uten å falle fra hverandre :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morro å se bilder! Skulle gjerne fått luftet m3'n idag, men når man sitter midt utpå nordsjøen så er det litt vanskelig. Surt er det også, da jeg ikke har fått med meg et treff i år...

var det bare å sladde som man ville eller var d restriksjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virket som om det var bare å sladde om man hadde motorkraften som trengtes til det. Var bare e30 turboen til "praerien-racing.com" som sladdet rundt banen. Bortsett fra 750'n som burnet litt ut av den ene svingen, etterfulgt av en relativt heftig ufrivillig sladd! :) hehe... morro å se på var det i allefall!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heey :-P

ser jo såvidt litt av fronten på bilen min også helt til høyre på bildet av den hvite caben og hvite stasjonsvogna :-P

Noen som har flere bilder av samtlige oppmøtte bmw'er....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heey :-P

ser jo såvidt litt av fronten på bilen min også helt til høyre på bildet av den hvite caben og hvite stasjonsvogna :-P

Noen som har flere bilder av samtlige oppmøtte bmw'er....

Her er bilen din olelink:

y36ndp48mau8si664pkq.jpg

Mener å ha bilder av alle bilene som sto utstilt... noen spesielle du tenkte på eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...