Inline six Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Må bare nevne at den ganske så diskre blå E39`n som kjørte på banen var en 540i med kompressor fra ESS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Jeg har etpar bilder også: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 9, 2008 Share Skrevet Juni 9, 2008 Og noen til: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Fine bilder, og gratulerer som dagens "Langveisfahrer" Skwalley Takker! Nå blir det pussing og gnikking med Autoglym-pakken. Tok flust med bilder, så om det er noen biler dere vil se igjen så er det bare å si fra så legger jeg dem ut. Har mange sladdebilder av den grønne e30 turboen. Halla!!! nå er jeg inne på forumet å ser noen bilder da jeg kjørte sleng med den grønne prærien-racing bmw'n.. det var synn den fjussket til gangs. manglet sikkert 50 hk.. kunne sladda mye meir om den hadde vert i orden. Noe datatrøbbel me megasquirten. Men ser du har flere bilder av den ussle sladdinga som jeg fikk til. kan du sende meg di på mail eller legge inn her på tråden ?? vegardhenden@hotmail.com Kult att noen tar bilder er det noen som har film også?????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 10, 2008 Share Skrevet Juni 10, 2008 Jeg har noen flere bilder av deg. Sladdingen er litt langt fra, men du får vel til å zoooooome litt inn..: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
venbus Skrevet Juni 11, 2008 Share Skrevet Juni 11, 2008 Tusen takk for bilder. kult å sjå.... var mye flotte biler på treffet... nesten berre vi som kom med en BRUKSBIL: denne er laget for å brukes .. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 Det var synd den fjusket ja venbus! Artig "lånke" bil det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juni 12, 2008 Share Skrevet Juni 12, 2008 venbus: Sender deg bilder på e-post i morgen eller senest i løpet av helga... Håper å få se den i action igjen snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 13, 2008 Share Skrevet Juni 13, 2008 Og noen til: Bilde av meg i bakgrunnen også jo Hehe Håper flere av BMW-folket dukker opp med bruksbilene sine på senere treff! Trivelig treff med mange likesinnede dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaakonE34 Skrevet Juni 18, 2008 Share Skrevet Juni 18, 2008 Når blir neste bmw treff i tr.heim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Er det ikke nå på søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 fantastisk riktig:) håper på å hente ut ACS`en i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaakonE34 Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 oppfølgingspørsmål: Hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 19, 2008 Share Skrevet Juni 19, 2008 Håper å sitte på med ACS'en på søndag!!!!!!!!!!!! Er blitt busspassasjer for en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2008 BMW treff på Lidl Tiller klokken 13.00. Dette er på søndag 22/06, altså førstkommende helg. Håper så mange som mulig kommer til ett trivelig treff. Kan desverre ikke komme denne gangen heller, pga Selbufestivalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå