Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hva slags prioritering er det da Einar 8)

Mistet 2 treff så stiller jeg da.

Hehe, må nesten få med meg Kim Larsen, sikkert ikke lenge før han stryker med heller. Dessuten er Vallentourettes gammle favorittband.

Må få litt orden på disse treffene igjen snart, har blitt litt slappt i det siste :D

Tar du med bikkja på treff snart da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlie er KUL!! altså hunden til Hofstad :)

hentet Acs`en i dag :):) de deiligste 600 meterene i mitt liv!! ALT funket og for ett HÆRLIG og VOLDSOMT drag da gitt!!!! så kom motorlampa og sorgen.... FAEN!! en eller annen sensor på eksosen som ikke vil være med...

kommer i tja.. gul? grønn? vertfall STYGG ny fucked FIESTA på søndag.. så får jeg vertfall føle bmwånden litt :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Charlie er KUL!! altså hunden til Hofstad :)

hentet Acs`en i dag :):) de deiligste 600 meterene i mitt liv!! ALT funket og for ett HÆRLIG og VOLDSOMT drag da gitt!!!! så kom motorlampa og sorgen.... FAEN!! en eller annen sensor på eksosen som ikke vil være med...

kommer i tja.. gul? grønn? vertfall STYGG ny fucked FIESTA på søndag.. så får jeg vertfall føle bmwånden litt :):)

Helt talentløst at de ikke i det minste kan gi deg en BMW som leiebil mens de roter rundt i grøten. Men kan kanskje ikke forvente for mye av en merkeforhandler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HELE værden (vertfall alle jeg "kjenner") skal få høre hvordan ting har gått til!! 4 uker er i grunn LITT for lenge ja!!

var usikker på om de hadde styreenheten siden det kunne være en innbytte del hos "bmw" sa de men skulle sjekke!

jeg vil ha den ut for å få den sjekket!! om dette virkelig er noe jeg som forbruker kan lastes for..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...