Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tidenes dårligste treff i dag! Tre biler dukket opp, inkl. en ny kar. Han må ha fått et kjempeinntrykk av treffene våre :evil: Kan det være sommer og godt vær som holder folk unna?

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Rakk akkurat ikke treffet idag. Trur at det nærmer seg fellesferie, samt selbufestivalen holder folk litt unna. Må få igang treffene skikkelig etter fellesferien. :D

Fin hund, Johnny. :D

Skrevet

Kanskje en breisladdkonkurranse utenfor City Syd :lol:

Beste finish?

Beste original?

Beste modifiserte?

Langveisfarer?

Skrevet

Tror dessverre ikke du skal håpe på for mye. Vi snakker tross alt om en bedrift som bruker tre uker på å skifte tre ventilhetter :lol:

Skrevet

Har gitt beskjed om at siste frist er 09:00 Tirsdag morgen da bilen skal inn til lakkering!!

noe jeg har måttet utsette tidligere pga fucktup auto, så denne gangen er det SISTE frist før den skal stilles ut på rudskogen 10-13.juli :):) GLEDER SEG!!

Skrevet
Har gitt beskjed om at siste frist er 09:00 Tirsdag morgen da bilen skal inn til lakkering!!

noe jeg har måttet utsette tidligere pga fucktup auto, så denne gangen er det SISTE frist før den skal stilles ut på rudskogen 10-13.juli :):) GLEDER SEG!!

Hvilket firma er det snakk om? .....Om jeg får spørre?

Skrevet

Jeg våknet kvart på 1 og kjente jeg ikke var kjørbar så tok en time til på øyet ;) Ble en litt for morsom kveld på byen igår med gutta. Måtte liksom feire at vi endelig var samla igjen da militæret og studier i andre byer osv har holdt oss litt unna hverandre i vinter. Får møte opp neste gang :)

Skrevet

hadde planer om møte opp på treff for første gang igår, men som flere andre her ble det med bare tanken pga en sein lørdag.... Prøver igjen neste gang....hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...