EirikL Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Tidenes dårligste treff i dag! Tre biler dukket opp, inkl. en ny kar. Han må ha fått et kjempeinntrykk av treffene våre Kan det være sommer og godt vær som holder folk unna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Rakk akkurat ikke treffet idag. Trur at det nærmer seg fellesferie, samt selbufestivalen holder folk litt unna. Må få igang treffene skikkelig etter fellesferien. Fin hund, Johnny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Sovna på sofaen hele gjengen i varmen. Finne på noe ekstra til neste treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2008 Kanskje ikke så dumt. Få litt blest rundt treffene. Noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Kanskje en breisladdkonkurranse utenfor City Syd Beste finish? Beste original? Beste modifiserte? Langveisfarer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 høres ut som en plan kanskje jeg har fått igjen bimmern til neste treff hvis ikke kommer jeg og tar burnout med fuck fiesta`n hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Tror dessverre ikke du skal håpe på for mye. Vi snakker tross alt om en bedrift som bruker tre uker på å skifte tre ventilhetter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 hehe!! så er det fjorten dager momling etterpå så det blir jo fort 5 uker det Eirik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Har gitt beskjed om at siste frist er 09:00 Tirsdag morgen da bilen skal inn til lakkering!! noe jeg har måttet utsette tidligere pga fucktup auto, så denne gangen er det SISTE frist før den skal stilles ut på rudskogen 10-13.juli :) GLEDER SEG!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Har gitt beskjed om at siste frist er 09:00 Tirsdag morgen da bilen skal inn til lakkering!!noe jeg har måttet utsette tidligere pga fucktup auto, så denne gangen er det SISTE frist før den skal stilles ut på rudskogen 10-13.juli :) GLEDER SEG!! Hvilket firma er det snakk om? .....Om jeg får spørre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Strandveien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 fuckup auto går vel noen ganger under navnet strandveien auto også selv om det er YTTERST skjelden for tiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 22, 2008 Share Skrevet Juni 22, 2008 Jeg våknet kvart på 1 og kjente jeg ikke var kjørbar så tok en time til på øyet Ble en litt for morsom kveld på byen igår med gutta. Måtte liksom feire at vi endelig var samla igjen da militæret og studier i andre byer osv har holdt oss litt unna hverandre i vinter. Får møte opp neste gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaakonE34 Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 hadde planer om møte opp på treff for første gang igår, men som flere andre her ble det med bare tanken pga en sein lørdag.... Prøver igjen neste gang....hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lossius Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 hei! når er neste treff planlagt? rakk d ikke i helga pga selbu:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå