Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kanskje en breisladdkonkurranse utenfor City Syd :lol:

Beste finish?

Beste original?

Beste modifiserte?

Langveisfarer?

Beste finish og beste modifiserte skal jeg ta. Bilen er nylakkert og med "nytt" svart sport skinn interiør. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter et lengre stund bort fra forumet kjente jeg skjelven begynte å bygge seg opp på jobb tidligere i dag, så det er med stor glede og godt hjerte jeg sitter å leser over alt jeg har gått glipp av.

Fint å se at ting skjer, hund på Jonny å greier, MeXoS har skrevet reisebrev, og Einar har sviktet nesten like mye som meg på treffene.

Kristian har fått igjen bilen, nesten ikke til å tru, trodde FUA (FuckedUp Auto) likte bilen mer enn oss andre på forumet å brukte masse undskyldninger om hvorfor an ikke fikk bilen, for å bruke den selv;) men da er den altså tilbake igjen;)

Og alt dette har skjedd siden jeg var har forrige onsdag, skjønner nå hvorfor jeg og mange andre blir avhengig av å være på slike forum:P

Vært kult å hatt noen events på treffene, blir nok prat:P mye bra forslag, men må jo ha regler... aLan, nylakka og nydelepussa bil er ikke lov:P skal være fra bilen var ny:P å det blir ikke lov å vinne breisladden i pur glede, sorg, sinne osv... hehe, neida, bra med forslag og liv i tråden;)

Gjennsår vell bare å ønske en fin kveld videre, for nå er herremåltidet mitt ferdig, GRÆNDIS å noen øl;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våkna kvart over ett på søndagen etter en fuktig kveld sammen med jack daniels og noen andre kompiser :lol: , måtte liksom ta den litt ekstra ut ettersom det ikke ble noen selbutur på meg og noen flere dette året :?

Men lover og komme på neste treff, (og neste år i selbu :wink:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Øøøy, Espen! no spiller du på samvittigheten min ;)

Veit det har vært litt sløvt i det siste, men kommer 90% sikkert på neste treff. Treffet etter der igjen er midt i fellesferien? Kanskje det blir sløyfet, om oppmøtet er dårlig på neste treff. Så bygger vi opp til en skikkelig høst istedet.

Vi har snakket om å leie Nygårdsvollheimen for ei helg. Den ligger ved Sørum gård, ikke langt unna Smistad og Granåsen hoppbakke. Den får vi leie ei hel helg for 1000 kr igjennom fagforeninga. Det er ei stor hytte med innlagt vann, strøm og ett skikkelig møterom/festrom. Dessuten fullt kjøkken og peisestue.

Har planer om å rigge opp noe bilspill på lerret om noen har en stol med ratt og pedaler å låne bort. Dessuten ha koldbord å pils. Bilene kan stå trygt på en parkeringsplass rett ved. Dette er såpass langt unna byen at ingen stikker av etter ett par pils, men koster c.a 300kr for taxi til sentrum når vi skal hjem.

Planen var å ta to-tre hundre kroner per pers for å dekke inn mat å leia.

Noen som har forslag til mer vi kan gjøre?

Kan de som er inntrisert i å få til dette sende på en PM, så kan vi lage en slags "komite" slik at dette faktisk slår i kraft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt å se at halve Trondheimsavdelingen sløyfa treffet pga. en hard bytur. Nesten gang tar vi treffet i baren på byen istedet, så slipper vi å stresse med å stå opp dagen derpå ;) Sitter i Oslo nå. Skal pakke ned leiligheten og få med møbler og kjerring opp til Trondheim. Skal bli godt å bli skikkelig trønder igjen ;)

Den hytta det er snakk om, er det den som ligger litt inni skogen ved de gamle hoppbakkene? Der var jeg på nyttårsaften. Kurrant hytte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er ACS`en hentet fra Strandveien!!!

de fikk den selvsakt ikke til.. men den går!!

har time hos EMMsport for bytting av LM neste uke pga lakkeringdenne uke:) ville velhelst at Johnny skulle ta seg av bilen, men fikk beskjed om at alt må kodes når LM er montert og at EMM sport skulle "få lov" til å gjøre det :)

så før Rudskogen (2,5 uker til) gjenstår: ny LM og koding, lakkering av div og ikke minst MAPPING!!!!!!!!!!!!!!! oioioi som jeg gleder meg :):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...