Inline six Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Hvordan var oppmøtet på ikea i dag, noen nye fjes/biler? Hadde desværre ikke mulighet til å møte opp i dag pga. bursdagsselskap. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 Byttet NICK? E28,E30,E34,E36 og E46 på et brett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 var kjempe kult i dag! bra med en variasjon av modelltyper kaffen smakte godt også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Kreativ den blå E30 cabben...... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Cabben tilhører en kompis av meg, ikke medlem av forumet siden han ikke har internett, men han ville gjerne være med på neste treff også. Den går meget bra og er i god stand. Det var kjempehyggelig treff, håper flere får anledning til å være med neste gang. Alle bilene var flotte, fikk litt lyst til å skikkelig shine opp den gamle -82 e28ern, syntes den var litt shabby i forhold til resten av bilene der . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Der var lars også ja Jeg og vil være med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Der var lars også ja Jeg og vil være med heheh du må da ha deg hjem fra oslo da vettu og bli med julian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Der var lars også ja Jeg og vil være med heheh du må da ha deg hjem fra oslo da vettu og bli med julian Kan du slepe meg da? Mangler front og skilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 24, 2007 Share Skrevet September 24, 2007 Kan du slepe meg da? Mangler front og skilt hva med ledningsnettet da,fikset det? du kan ringe NAF Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Kan du slepe meg da? Mangler front og skilt hva med ledningsnettet da,fikset det? du kan ringe NAF Kjøpte nytt Selvfølgelig Skal hente det denne uka. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Har også lyst til å bli med, men da må jeg ta med døvetolk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Byttet NICK?Jepp, var noen som hadde samme navn fra før bare med bindestrek, så da bytta jeg siden han hadde navnet før meg. Morro å se at det kom så mange nye biler da, litt variasjon i modellene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 25, 2007 Share Skrevet September 25, 2007 Har også lyst til å bli med, men da må jeg ta med døvetolk. Går jo an å komme om du ikke får tolk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Har også lyst til å bli med, men da må jeg ta med døvetolk. Jeg og Tompan hadde tegnspråk på VK1 når vi gikk bilskolen sammen på Byåsen for noen få år tilbake så vi kan hjelpe til Tror nesten ikke jeg husker et eneste ord/tegn lenger Men skulle nok fått til å forstått noe har du snakket rolig med fingrene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 26, 2007 Share Skrevet September 26, 2007 Bare kom ja ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå