Vegar br. Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 bli det treff om 14 dager eller? må nesten komme meg på et treff igjen, lenge siden Skal bare gjøre siste finpuss på bilen, så den blir klar til å vise fram.. ;p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 Jepp, blir treff om 14 dager ja. Regner med du kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Einar regner med at alle kommer, men glemmer av å komme selv:P men gleder meg til å se bilen din Vegard br. ser fin ut. Tror forresten det var deg jeg hilste på i nordenden av langstein litt før 6 på lørdag ettermiddag?! kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Hva med å dra på bowling1 å kjøre go-cart igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2008 kan jo ikke bli for sosial heller. Sitter å skummer gjennom Electric eye DVD'en til Judas og drikker en godt lunka Guinnes. Skremmende ekkel Rob Halford i denne DVD'en. Godt med pils Espen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 har dere ferie allerede? hvis alt går som det får jeg investert i ny stasjon i begynnelsen av juli, der burde det være mulighet til det meste. Nye stasjonen på jobb er også rimelig god på spes nyere biler. Selv om jeg ikke forstår hva de mener å kode ny lmm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 var vist bmw norge som kalte d det.. skal vel programeres for å funke sammen med resten kanskje?? vet ikke! bare bilen blir bra!! bynner å bli litt lei alle problemene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Juni 23, 2008 Share Skrevet Juni 23, 2008 Trenger ikke å ha ferie for å drikken en øl, men godt å se at noen gir lett etter for fristelsen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Hva med å dra på bowling1 å kjøre go-cart igjen? Er jo mulighet for det Jeg jobber fast samme helgene som bimmers treffene fremover nå. Så har jeg senvakt kan jeg være med å kjøre. Har jeg tidligvakt kan jeg yte min beste service til de som dukker opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Hva med å dra på bowling1 å kjøre go-cart igjen? Er jo mulighet for det Jeg jobber fast samme helgene som bimmers treffene fremover nå. Så har jeg senvakt kan jeg være med å kjøre. Har jeg tidligvakt kan jeg yte min beste service til de som dukker opp Vært morsomt ja! F-eks hvis det bare kommer 3-4 stykker på treff er det litt kjipt og bare stå der litt for så å kjøre 20 mil hjem igjen Har planer om å kjøre fra deg denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Hehe, ja du får satse hardt 24.090 er rekorden du må slå da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Juni 24, 2008 Share Skrevet Juni 24, 2008 Da står bilen i lakkboksen, så jeg håper at den er helt "ferdig" til neste treff.............. Var for sliten etter sommerfestivalen i selbu til å stille på forrige treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Noen her inne som skal på Nordmøre Gatebilklubb sitt medlemstreff på Lånke i morgen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 Noen her inne som skal på Nordmøre Gatebilklubb sitt medlemstreff på Lånke i morgen da? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Juni 27, 2008 Share Skrevet Juni 27, 2008 er noen her medlem hos nordmøre gatebil?? hehe kan være han mente for å SE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå