Sir Hofstad Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 He-he, sikker20 mer enn jeg skal ha for min 325IASC... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Men jeg trenger ikke på død og liv selge. Får jeg ikke det jeg vil ha på en solskinnsdag, blir det hardtop og en ny vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Og det skjønner jeg med en så fin bil... Skjelden jeg som mekaniker synes det er stas å holde på, men det var det med denne. Og utrolig kompakt og fin.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Og da er det mulig kapitlet med Lommehund er forbi... F... skal nå plutselig ha Charlie tilbake, og jeg vet ikke åssen det går. Mulig det blir Bulldog da fordi Far ønsker og gutta trenger hund... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Ser fram til å treffe likesinnede igjen. Jobber sammen nå Audifolk for tia... Tsk, tsk, tsk. Du må komme å jobbe på sykehuset Der er vi mange med bimmers Som sagt kommer jeg på treff med nylakkert bil, og nå med "m3 look" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Gleder meg til å se hvordan bilen har blitt. Høres ut som du er fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Gleder meg til å se hvordan bilen har blitt. Høres ut som du er fornøyd Er spent jeg også, fordi den var rimelig fin tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 Ser ut som vi får oppholdsvær iallefall. Blir fint å bynne på igjen med treffene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Ser fram til å treffe likesinnede igjen. Jobber sammen nå Audifolk for tia... Tsk, tsk, tsk. Du må komme å jobbe på sykehuset Der er vi mange med bimmers Som sagt kommer jeg på treff med nylakkert bil, og nå med "m3 look" Hvor på øya jobber du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Var det mange som dukket opp i dag? ALLSTAR fikk narkolepsi, så vi kom oss aldri avgårde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2008 Tja, det var vell 6 biler innom. Ikke akkurat høyt antall, men det er en start. Snakket litt om å sløyfe neste treff, siden det er midt i fellesferien. For så å få til ett treff med noe aktiviteter etter ferien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Tror det er lurt å vente til etter ferien med flere treff ja. Hva med å invitere Automote/bilbyggeriet, Strandveien, Bmwccn og noen med spessielle biler?! Det kan kanskje trekke flere folk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Stemmer også for å sløyfe neste treff. La oss heller få til et skikkelig treff om en mnd med mye biler og futt og fart. Kanskje vi skal gjøre som bmwomar foreslår? Synes det var gode ideer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Jeg måtte jobbe idag så kunne desverre ikke møte opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 som nevnt tidligere ble jeg inntruffet av akutt narkolepsi ved 12:30 tiden og den gikk ikke ut av kroppen før nermere 14 tiden!! dro da ned på kontoret å hentet konebilen, møtte Vegard B (fra namsos) da jeg kjørte ut fra jobb igjen FIN bil må jeg si!! litt dumt at vi ikke var flere som møtte opp da han kjørte 40 mil for å møte oss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå