Sir Hofstad Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Og jeg traff ALLSTAR på parkeringen etterpå. Kom desverre noe i veien, igjen, men kan love at jeg stiller sterkere på neste treff. Kommer E36 med kompressor så kanskje noen kunne tenkt seg og sett den. Og at vi inviterer folk på hyttetreffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Jeg måtte jobbe idag så kunne desverre ikke møte opp Du har flyttet for godt fra Oslo nå eller Mexos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Synd det ble så lite folk ja, men men Peene biler var det der i det minste Men vi hadde det kjempemorsomt i trondheim, vi farta rundt hele byen i mange timer, mye å se, hehe! Ghostrider ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Jeg måtte jobbe idag så kunne desverre ikke møte opp Du har flyttet for godt fra Oslo nå eller Mexos? Jess Skal aldri si aldri, men har ingen planer om å flytte tilbake ihvertfall Ble ikke så dere stakk innom gokarten Vegar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Jeg måtte jobbe idag så kunne desverre ikke møte opp Du har flyttet for godt fra Oslo nå eller Mexos? Jess Skal aldri si aldri, men har ingen planer om å flytte tilbake ihvertfall Ble ikke så dere stakk innom gokarten Vegar? Okej, da blir det vel lite av Oslo treffene eller treff på Østlands bimmers treff i fremover tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Var ikke all verdens til oppmøte i dag nei, men kan vell kansje skylle litt på været også har kansje en del vært på countryfestival i helga kansje? Men det var ikke akkurat mangel på bmwer som kjørte forbi treffet da. Er enig i at vi kan sløyfe neste treff og at det bør være en ekstra gulerot til å lokke folket med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Jeg måtte jobbe idag så kunne desverre ikke møte opp Du har flyttet for godt fra Oslo nå eller Mexos? Jess Skal aldri si aldri, men har ingen planer om å flytte tilbake ihvertfall Ble ikke så dere stakk innom gokarten Vegar? Okej, da blir det vel lite av Oslo treffene eller treff på Østlands bimmers treff i fremover tenker jeg Ikke hvis noen andre tar initiativ til å arrangere noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 Dere får si i fra om neste treff, så kommer jeg med bimmern min å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 7, 2008 Share Skrevet Juli 7, 2008 ALLSTAR: mulighet for å ta med noe stasj hjem til meg fra ruudskogen? Vet du har med stor bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 Akk og ve. Da ble 320'en krasjet. http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=85345 Når har folket ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 ALLSTAR: mulighet for å ta med noe stasj hjem til meg fra ruudskogen?Vet du har med stor bil selvsakt!! du vet det aldrig ville blitt ett problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Folket har ferie nå Bortsett fra at jeg jobber i helgene Så skal jeg jobbe på Iron Maiden konserten. Ellers nyter jeg feriedagene her i Norges navle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 8, 2008 ALLSTAR: Hvor fikk du polert bilen din sist? Du fikk full pakke snaka du om? hvilken pris havna du på? Kompis som skal rubbe å polere bilen sin, så trenger nå tips. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwomar Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 Har ei eske med nye bremsesko (håndbrekk) til e23/e28/e34/e36.(nr 34416761294 hos Schiedmann) Selger de for 100,- om noen trenger de, kan ta med på treff, gidder ikke sende dem... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Juli 8, 2008 Share Skrevet Juli 8, 2008 ALLSTAR: Hvor fikk du polert bilen din sist? Du fikk full pakke snaka du om? hvilken pris havna du på? Kompis som skal rubbe å polere bilen sin, så trenger nå tips. RS bilpleie! ligger ved klart svar i haakon VII gate. du kan jo spørre hofstan om resultatet ble bra STORFORNØYD!!! ble 4K for FULL pakke med lakkforsegling av hele bilen, i motorrom og inne i dørkarmene! (dørkarmene er viktige) bare å hilse! regner med han husker bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå