Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

BMW treff trondheim, med ny treffplass!

Da skal vi prøve å starte opp treffene igjen. Men denne gang var det ønske om å flytte det til Dora området. Håper ALLSTAR eller Oxygen kan forklare litt mer inngående om akkurat hvor.

Tidspunkt og dag forblir den samme?

Om så er det snakk om førstkommende søndag 03.08.08 klokken 13.00.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oxygen har vært å kikket på lokasjonen å kan helt sikkert hjelpe med akkurat hvor den nye plassen er!! uansett skal jeg nedover å ta en titt i morgen og knipse noen bileder!! legger da ut så alle får se!!

kan vi også kanskje ta ett opprop på hvor mange vi blir på søndag??

(altså alle som kommer legger inn ett lite innlegg om at de dukker opp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLSTAR: Hvor fikk du polert bilen din sist? Du fikk full pakke snaka du om? hvilken pris havna du på?

Kompis som skal rubbe å polere bilen sin, så trenger nå tips.

RS bilpleie! ligger ved klart svar i haakon VII gate.

du kan jo spørre hofstan om resultatet ble bra :)

STORFORNØYD!!! ble 4K for FULL pakke med lakkforsegling av hele bilen, i motorrom og inne i dørkarmene! (dørkarmene er viktige)

bare å hilse! regner med han husker bilen :)

var ikke like heldig med RC jeg:/ skal be han ta inn bilen min igjen. etter 1-2 månder kom alle små ripene frem igjen, og han kom bortig bakfangeren med poleringsmaskinen så det mangler litt lakk. men jeg stiller på søndagen;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja til høsten/vintern ELLER til neste sommer så får jeg ta meg en tur oppover å ha ett treff med dere oppi trondheim en gang da.. :) og kanskje ett i bodø sammtidig.. :) skal det cruises bimmer igjennom hele norge :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å se at treffene er igang igjen :) Spennende med ny møteplass også :) Hadde det vært bedre å hatt treffet neste helg? Da er vel de siste kommet seg hjem fra ferie også. Dette er vel den siste uka i fellesferien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi kan da ta ett neste helg også!! alt skal bestandig være i tillegg til IKKE isteden for :) hehe

vi var ute i de sene timer i går å kikket på div lokasjoner for det perfekte treff :)

Det vi la vekt på er fine omgivelser, at folk skal SE oss og at det skal være enkelt å finne frem :)

til slutt landet vel vi vel på solsiden, helt mot blomsterbroen!! skal legge litt bilder fra i går kveld ettervert her!

den første plassen vi kikket på var låst så vi har ingen mulighet for å komme oss inn :) den andre plassen var bare skjønn!! men der er er det ingen som ser oss... å det vil vi jo :)

så vi landet på forsiden av vitalbygget, PEN plass belagt med brostein og konge beliggenhet med tanke på forbipasserende :)

ellers så testet jeg bilen til hofstad i går :)

OPPLEVELSE!!! 325`en er RÅ!!

med det draget og den lyden (og uten taktrekk :) ) følte jeg at jeg satt i en STCC bil!! MORRO MORRO MORRO!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...