EirikL Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Husk at det er treff igjen på Solsiden på søndag, folkens. Blir siste treffet med cab'en. Det blir kondemnert til uka en gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Ja hvordan blir det med åreturen? Jeg har smurt kjea på DBS`n Neida, jeg har andre planer i uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Ja hvordan blir det med åreturen? Jeg har smurt kjea på DBS`n Neida, jeg har andre planer i uansett Er ikke gir eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Hmm, tror ikke det blir Åretur i morgen, fikk melding fra Einar nå med spørsmål om det var drikking på gang, så tviler på han har tenkt seg over i allefall. Satser vell på dragrace på Lade i morgen heller;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 8, 2008 Share Skrevet August 8, 2008 Hmm, tror ikke det blir Åretur i morgen, fikk melding fra Einar nå med spørsmål om det var drikking på gang, så tviler på han har tenkt seg over i allefall. Satser vell på dragrace på Lade i morgen heller;) Da skipper jeg treff osv selv også. Var tenkt dragrace i morgen men har for stort batteri bak så får ikke låst det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 Hello. Vi tar ett treff på søndag eller? Skal kanskje på dragrace ikveld, får se. Tenkte vi kunne ta Åreturen om 14 dager eller nå. Avtalt slik at flere har sjangsen til å være med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 9, 2008 Forfatter Share Skrevet August 9, 2008 Faen Johnny, første gang i mitt liv at jeg har blitt sitert hehe, dritbra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Noen som vet når dragracet starter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Noen som vet når dragracet starter? Ref Amcar.no: Hot August Nights lørdag 9. august. Street Legal! Street Legal kjøring i Haakon VII's gate Start: kl 19:00 Inngang kr 100,- Evt. tribune billett kr 50,- Noen som skal på bilcross og rallycross før treffet i morgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Er utkommandert på bursdag til svigers i morgen, så rekker ikke treff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Jeg er med på treff i morgen om det blir noe. Leser når jeg våkner i morgen. så om det blir, møter jeg opp: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 Det er bare å møte opp. Treffet starter kl 1300 utenfor Trekanten nederst på Solsiden. Det er meldt godt vær, så vi satser på mange biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet August 9, 2008 Share Skrevet August 9, 2008 herlig jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 skal prøve en tur jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Sitter på jobb idag og jeg Bør bli noen kroner til overs til Bmw'n nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå